نیوز سیتی!
16 بهمن 1401 - 21:17

بیش از ۲ هزار نفر در ۳۹ مسجد ورامین در مراسم اعتکاف امسال حضور دارند

فرماندار ویژه‌ ورامین گفت: امسال در ۳۹ مسجد شهرستان ورامین برنامه پرفیض اعتکاف برگزار می‌شود که بیش از دو هزار از نفر شهروندان ورامینی در این برنامه حضور دارند.

به گزارش خبرگزاری فارس از ورامین، مجید درویشی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه‌ شهرستان ورامین عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ماه رجب یکی از ماه‌های با فضیلت و پربرکت خداست که باید از آن به عنوان پیش زمینه‌ای برای ورود به ماه شعبان و ماه مبارک رمضان استفاده کنیم.

وی با اشاره به آنکه در ۳۹ مسجد از مساجد شهرستان ورامین با حضور بیش از ۲ هزار نفر اعتکاف درحال برگزاری است، خاطرنشان کرد: از ۳۹ مسجد در حال برگزاری اعتکاف، ۲۰ مسجد ویژه بانوان، ۶ مسجد ویژه آقایان، ۷ مسجد اعتکاف عمومی آقایان و بانوان و ۶ مسجد هم به اعتکاف ویژه دانش‌آموزی اختصاص یافته است.

فرماندار ویژه‌ شهرستان ورامین با اشاره حضور گسترده نوجوانان و جوانان در مراسم اعتکاف امسال شهرستان ورامین افزود: حدود ۵۰ درصد از شرکت کنندگان در مراسم اعتکاف امسال شهرستان ورامین، نوجوانان هستند که نشان‌دهنده‌ فرهنگ‌سازی و بسترسازی برای حضور این عزیزان است.

درویشی با اشاره برنامه‌های این مراسم تصریح کرد: در طول ایام برگزاری مراسم اعتکاف، برنامه‌هایی نظیر سخنرانی دینی، پاسخگویی به شبهات دینی، نشست‌های گفتمان دینی، سواد رسانه‌ای، مشاوره، دعا و مناجات، زلال قرآن و حلقه‌های معرفت برای معتکفین برگزار می‌شود.

پایان پیام/۶۷۰۳۷

منبع: فارس
شناسه خبر: 1021204

مهمترین اخبار ایران و جهان: