نیوز سیتی!
05 شهریور 1402 - 10:48

درگیری مسلحانه مقاومت با اشغالگران در طولکرم/ آزمایش جدید موشکی

مبارزان مقاومت امروز یکشنبه در برابر یورش نظامیان صهیونیست به طولکرم در کرانه باختری مقابله کرده و به سوی آنها تیراندازی کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رسانه‌های فلسطینی، نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی بامداد امروز یکشنبه به اردوگاه طولکرم یورش بردند که در پی آن مبارزان مقاومت به مقابله با آنان پرداختند.

منابع محلی از درگیری مسلحانه شدید مبارزان مقاومت فلسطین با اشغالگران در این منطقه خبر دادند.

بیانیه گروه‌های مقاومتی

در همین حال، گردان شهدای الاقصی طی بیانیه‌ای اعلام کرد که مبارزان مقاومت اشغالگران صهیونیست را در طولکرم به گلوله بسته و آن‌ها را مجبور به عقب‌نشینی از این منطقه کردند بدون اینکه به اهداف خود دست یابند.

همچنین گروهان‌های قدس ـ گردان طولکرم نیز اعلام کرد که مبارزان این گردان برای اشغالگران صهیونیست در طولکرم کمین کرده و در مسیر خودروهای آنان مین منفجر کردند که در پی آن خسارت زیادی به آن‌ها وارد شده و یک دستگاه خودروی زرهی هم از کار افتاده است.

درگیری مسلحانه مقاومت با اشغالگران در طولکرم/ آزمایش جدید موشکی

منابع محلی اعلام کردند که در درگیری‌های طولکرم ۵ فلسطینی زخمی شدند.

منابع فلسطینی تصاویری از درگیری مسلحانه شدید بامداد امروز مبارزان مقاومت با اشغالگران صهیونیست در طولکرم نیز منتشر کردند.

آزمایش موشکی جدید حماس در نوار غزه

منابع فلسطینی اعلام کردند که جنبش حماس صبح امروز یکشنبه در راستای تقویت توان نظامی خود، موشکی جدیدی را در آب‌های غزه آزمایش کرده است.

درگیری مسلحانه مقاومت با اشغالگران در طولکرم/ آزمایش جدید موشکی

مقاومت فلسطین همواره در ماه‌های اخیر با انجام آزمایشات متعدد موشکی آمادگی خود را برای هرگونه رخداد و درگیری احتمالی حفظ کرده است، اما به نظر می رسد آزمایش موشکی امروز به تهدیدات اخیر برخی مقامات کابینه نتانیاهو در زمینه ازسرگیری سیاست ترور رهبران فلسطینی مرتبط باشد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1470792

مهمترین اخبار ایران و جهان: