نیوز سیتی!
20 شهریور 1402 - 08:49

فرماندار سمنان؛ آماده پذیرایی از ۵ میلیون زائر رضوی هستیم

فرماندار شهرستان سمنان با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود پنج میلیون زائر رضوی در دهه پایانی ماه صفر از این شهرستان عبور کنند، گفت: آماده پذیرایی از این زائران هستیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، محمد بهرامی، فرماندار سمنان صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران، از اتخاذ تدابیر و تصمیمات لازم برای ارائه خدمات در دهه پایانی ماه صفر به زائران رضوی خبر داد و گفت: پیش‌بینی می‌شود پنج میلیون زائر در این ایام از سمنان عبور کنند.

وی از آمادگی برای پذیرایی زائران رضوی در این شهرستان خبر داد و گفت: پنج موکب در مسیر تردد زائران برای خدمت‌رسانی آماده شده است.

فرماندار سمنان با بیان اینکه این موکب‌ها در پارک سیمرغ، پارک سوکان، پارک کومش، راه‌آهن و چاشتخوران آماده میزبانی زائران خواهند بود، گفت: تمهیدات لازم برای ارائه خدمات بین‌راهی، جاده‌ای و ایمنی اندیشیده شده است.

بهرامی از تدابیر امنیتی، بهداشتی، اسکان و سایر خدمات لازم به مسافران و زائران از جمله تأمین و توزیع کالاهای ضروری مورد نیاز به مثابه اقدامات یادشده در شهرستان سمنان یاد کرد و گفت: ظرفیت‌سازی برای تأمین اقامت، کشیک واحدهای خدمات تخصصی، عمومی و فرهنگی از جمله اقدامات پیش‌بینی شده است.

 پایان پیام/۷۴۰۰۷/م/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1493948

مهمترین اخبار ایران و جهان: