نیوز سیتی!
19 شهریور 1402 - 17:41

اتاق‌های فکر ضدانقلاب در مقابل اراده ملت ایران شکست‌خورده است

زنجان-فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: اتاق‌های فکر ضدانقلاب در مقابل اراده الهی ملت ایران شکست‌خورده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار جهانبخش کرمی، ظهر یکشنبه در رزمایش «مثل مصطفی» بر توجه به موضوع جهاد تبیین بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری تأکید کرد و گفت: باید در عرصه جهاد تبیین به طور جدی وارد عمل شد و زمینه آگاهی بیش از پیش جامعه به خصوص نسل‌های نوجوان و جوان را فراهم کرد.

وی با اشاره به اینکه فتنه‌های سال‌های اخیر فتنه جهانی علیه اسلام و انقلاب است، اظهار کرد: در حال حاضر ۲ هزار شبکه تلویزیونی و ماهواره‌ای و ۳۰۰ شبکه فارسی زبان علیه انقلاب و نظام تولید محتوا می‌کنند تا حقایق را وارونه جلوه دهند و در مردم ایجاد یأس کنند.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه اتاق‌های فکر ضد انقلاب به فتنه‌گران و اغتشاشگران خط می‌دادند، تصریح کرد: با این همه اما نتوانستند در مقابل اراده شکست‌ناپذیر الهی انقلابی ملت ایران موفق شوند.

وی با اشاره به حضور چشمگیر در مراسم پیاده‌روی اربعین و تأسی مردم از مکتب حسین (ع) تصریح کرد: رمز پیروزی ما در مقابله با جبهه استکبار ولایت‌مداری بود و شهدا و ملت ایران عاشورا را در هشت سال دفاع مقدس مشق کردند و صحنه‌های تاریخی را به نمایش گذاشتند.

سردار کرمی با تأکید بر اینکه باید در فتنه‌ها هوشیار باشیم، خاطرنشان کرد: در فتنه فضا غبارآلود و تشخیص حق از باطل سخت است اما پیروی از رهبری راه برون رفت از فتنه‌هاست و برای مصون مانند از فتنه‌ها باید تابع ولی فقیه باشیم.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی پس از سال‌های سختی و جنگ با دشمن به این مرحله رسیده است، ابراز کرد: ما امروز پاسدار همان انقلابی هستیم که اگر پیروز نمی‌شد باید جیره‌خوار آمریکا و اسرائیل بودیم.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اینکه امروز جمهوری اسلامی در روزهای اوج موفقیت خود قرار دارد، یادآور شد: دستگیری نیروهای انگلیسی و شناسایی و انهدام هواپیمای فوق سری دشمن به برکت همین انقلاب اسلامی حاصل شده است.

وی در ادامه به جنگ ترکیبی دشمن اشاره کرد و افزود: دشمن بعد از شکست در همه عرصه‌ها، جنگ ترکیبی را به راه انداخته و تحریف واقعیت‌ها و باورهای مردم را در دستور کار خود قرار داده است و قصد دارد هویت دینی و ملی جوانان را بزداید.

سردار کرمی با بیان اینکه باید برای مقابله با جنگ ترکیبی دشمن تمام عیار و بسیجی‌وار در میدان حاضر شویم، تصریح کرد: بسیج در همه عرصه‌ها در خدمت مردم است و نقش اساسی و مهمی در همه حوزه‌ها از جمله دفاع مقدس، سازندگی، محرومیت زدایی و … داشته و دارد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1493292

مهمترین اخبار ایران و جهان: