نیوز سیتی!
07 مهر 1402 - 17:16

حق آبه چهارباغ در رأس مطالبات شهرستان قرار دارد

امام جمعه چهارباغ ضمن خداحافظی از مردم این شهرستان از مسؤولین درخواست کرد که تخصیص حق آبه از خط انتقال سد طالقان وساخت بیمارستان در رأس مطالبات مردم و مسؤولین شهرستان چهارباغ باشد.

به گزارش خبرگزاری فارس از چهارباغ، حجت‌الاسلام والمسلمین قادر محمدی، امام جمعه شهرستان چهارباغ، در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان، گفت: صداقت، قاطعیت و مهربانی از خصوصیات حضرت محمد مصطفی «ص» بوده که با مطالعه تاریخ اسلام و زندگی ایشان قابل استناد است.

وی با اشاره به اینکه سال ۱۴۰۱ سال شکست بزرگترین جنگ ترکیبی دشمن بر علیه مردم ایران بود، افزود: این مهم تنها با همدلی و اتحاد میان مردم محقق شد.

امام جمعه چهارباغ اضافه کرد: در این راستا علاوه بر دست‌بوسی تک تک مردم بصیر و صبوز ایران از همه مجاهدان عرصه امنیت و اقتدار کشور اعم از نیروهای مسلح و دستگاه‌های اطلاعاتی تشکر و قدردانی می‌کنیم‌. 

وی ادامه داد: به سربازان گمنام امام زمان (ع)در وزارت اطلاعات در دستگیری تروریست‌های داعش درود می‌فرستیم و جهاد مقدس آنان را از صمیم جان ارج می‌نهیم و قدر می‌دانیم. 

محمدی در ادامه تصریح کرد: موضع ایران درخصوص کسانی که تغییر مرزهای بین‌المللی را در شمال غرب ایران در سر می‌پرورانند مستحکم، قوی، قاطع و پشیمان‌کننده خواهد بود.

وی تاکید کرد: قرار گرفتن ماهواره «نور ۳» سپاه در مدار ۴۵۰ کیلومتری زمین دستاورد دیگری از تفکر بسیجی، مدیریت جهادی و انقلابی واعتماد به جوانان این کشور است.

امام جمعه چهارباغ در بخش دیگری با بیان به اینکه خدمتگزاری به مردم ولایتمدار و وفادارچهارباغ را مدال افتخار برای خود می‌دانم، گفت: از همه مردم عزیز طلب حلالیت نموده وهر کجا که باشم محبت‌های شما مردم مهربان را فراموش نخواهم کرد.

وی‌ در پایان تصریح کرد: تخصیص حق آبه از خط انتقال سد طالقان وساخت بیمارستان در رووس مطالبات مردم و مسؤولین شهرستان چهارباغ باشد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1519492

مهمترین اخبار ایران و جهان: