نیوز سیتی!
14 شهریور 1402 - 12:55

آغاز عملیات عمرانی آرامستان گرگان پس از یک سال توقف

گرگان- معاون زیربنایی، حمل و نقل و ترافیک شهرداری گرگان از آغاز اقدامات عمرانی برای آماده سازی آرامستان جدید مرکز استان پس از یکسال توقف خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مقداد صادقیان اظهار کرد: پشت سر گذاشتن تأخیرها و عبور سریع از موانع به منظور تأمین نیاز و دغدغه‌های شهر یکی از رویکردهای شهرداری گرگان است.

صادقیان خاطرنشان کرد: با چنین نگاهی و با توجه جدی و عملی معاونت زیربنایی، حمل و نقل و ترافیک شهرداری گرگان، اقدام‌های عملی آماده سازی آرامستان جدید گرگان شروع شد.

وی با اشاره به اینکه اکنون فعالیت عمرانی آرامستان، کار خود را آغاز کرده است، افزود: در حال حاضر این آرامستان در مرحله آماده سازی و خاک برداری است.

صادقیان درباره روند و زمان آماده سازی آرامستان جدید اعلام کرد: آماده سازی قبرها، ساخت سرویس‌های بهداشتی، سیستم آبرسانی، تأمین روشنایی معابر و آسفالت محوطه و کف سازی محیط با جدیت و نظارت روزانه در حال اجرایی شدن است.

وی تاکید کرد: با پیگیری شورای اسلامی شهر گرگان مراحل روند آماده سازی آرامستان جدید با سرعت بیشتری محقق خواهد شد.

به گفته صادقیان، فضای این آرامستان ۲.۵ هکتار است و پس از یک سال توقف با رفع موانع حقوقی، اجرای فعالیت آماده سازی آن آغاز شد و حداکثر تا دو ماه آینده به پایان می‌رسد و آماده بهره برداری می‌شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1486104

مهمترین اخبار ایران و جهان: