نیوز سیتی!
22 بهمن 1401 - 13:05

سردار نقدی: امروز حرف ملت ایران در منطقه نافذ است/ دوربین‌ها از نشان دادن عظمت حضور امروز مردم عاجز هستند

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به حضور ده‌ها میلیونی مردم ایران در راهپیمایی امروز اشاره کرد و گفت: دشمنان کوردل، ببینند اینها مردم ایران هستند، جمعیتی که قاب دوربین‌ها از نشان دادن عظمت آن‌ها عاجز است. دشمنان ببینند اینها ملت ایران هستند که با عشق و با تمام وجود در چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلابشان آمده‌اند.

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، سردار محمدرضا نقدی معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم ۲۲ بهمن در خرم‌آباد با قدردانی از حضور پر شور مردم لرستان در راهپیمایی امروز، بیان کرد: درود بر شما مردم لرستان، مردمی که معنای غیرت، جوانمردی را از شما به یاد داریم. لرستان یعنی آزادگی شجاعت، دلیرمردی، ایستادگی و مقاومت. لرستان یعنی فهم و بصیرت، یعنی ولایتمداری و عاشقانه پای ولایت و رهبری ایستادن.

وی به حضور ده‌ها میلیونی مردم ایران در راهپیمایی امروز اشاره کرد و افزود: دشمنان کوردل، ببینند اینها مردم ایران هستند، جمعیتی که قاب دوربین‌ها از نشان دادن عظمت آن‌ها عاجز است. دشمنان ببینند که اینها ملت ایران هستند که با عشق و با تمام وجود در چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلابشان آمده‌اند.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران  انقلاب اسلامی گفت: مردم ایران امروز در همه شهرها و روستاها آمدند و این حماسه عظیم را آفریدند و ده‌ها میلیون زن و مردم و پیر و جوان آمدند تا وفاواداری خود را به این راه اعلام کنند.

وی تصریح کرد: ۴۴ سال پیش وقتی ملت ایران تصمیم گرفت چند هزار سال دیکتاتوری زروگویانه و جبارانه را محو کند و تعیین آینده خودش را خودش رقم بزند همه می‌دانستیم که این راه سختی دارد. 

سردار نقدی خطاب به ملت ایران گفت: رسیدن به جایی که الهام بخش کشورهای دیگر باشی و رسیدن به جایی که دشمن برای شما تعیین تکلیف باشد امروز در منطقه تاثیر گذار باشی برای دشمن سخت است و این همه راه را رفتن سختی دارد و شما همه این سختی‌ها را تحمل کردید و امروز پیروزید.

وی بیان کرد: آفرین بر شما مردم ایران که امروز شیرینی و حلاوت زحمات و سختی‌ها را می‌کشید. امروز همه به پیشرفت‌های علمی شما نگاه می‌کنند. امروز حرف شما در منطقه نافذ است و کشورهای منطقه به شما نگاه می‌کنند. شما می خواهید مقاومت را تقویت کنید و آنها می‌خواهند آن را از بین ببرند اما می‌بینیم که مقاومت پیروز است و در واقع شما برنده هستید.

در حال تکمیل....

منبع: فارس
شناسه خبر: 1033048

مهمترین اخبار ایران و جهان: