نیوز سیتی!
22 بهمن 1401 - 13:57

دستاوردهای انقلاب اسلامی زیر سایه وحدت، ایستادگی و تلاش نمایان شده است

نماینده مردم نظرآباد، طالقان، چهارباغ و ساوجبلاغ در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه توسعه و پیشرفت کشور با تلاش، وحدت و ایثار و مقاومت ممکن شده است، گفت: تمامی دستاوردهای پرافتخار این ۴۴ سال با رمز وحدت توام با تلاش و ایستادگی به مرحله بهره برداری رسیده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از نظرآباد، علی حدادی، نماینده مردم نظرآباد، طالقان، چهارباغ و ساوجبلاغ در مجلس شورای اسلامی، طی سخنرانی میان حاضرین در راهپیمایی 22 بهمن نظرآباد، با اشاره به اینکه این مردم هستند که سرانجام دشمن را ناکام می‌گذارند، گفت: این حضور چشم نواز برگ زینی در تاریخی چهل و چهارساله پیروزی انقلاب اسلامی قلمداد می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مردم با حضور خود به دشمنان ثابت کرد هیچگاه توطئه‌های آنان تاثیر بر اراده مردم ندارد، اضافه کرد: ایران اقتدار و استقلال خود را در سایه ایستادگی و مقاومت دارد.

این نماینده مجلس با اشاره به اینکه توسعه و پیشرفت کشور با تلاش، وحدت و ایثار و مقاومت ممکن شده است، اظهار کرد: تمامی دستاوردهای پرافتخار این ۴۴ سال با رمز وحدت توام با تلاش و ایستادگی به مرحله بهره برداری رسیده است.

 

حدادی گفت: حضور پررنگ هرساله مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن حاکی ازآن است که ملت ایران اسلامی برای استقلال و آزادی خود ارزش قائل هستند و هیچگاه نمی گذارند به آن خدشه ای وارد شود.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: ۲۲ بهمن آغازی برای حرکت های نوین دیگر در جهت سازندگی و بالندگی کشور است و باید هرچه بیشتر این روز را پاس داشت.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1033192

مهمترین اخبار ایران و جهان: