نیوز سیتی!
13 اسفند 1401 - 20:47

مورایس: برای کسب ۳ امتیاز خانگی به میدان می‌رویم

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: بازی خانگی مقابل هوادار داریم که تیم قابل احترامی مانند سایر تیم‌های لیگ است، از امکانات خودمان برای کسب ۳ امتیاز خانگی استفاده می‌کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، ژوزه مورایس سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پیش از دیدار با هوادار اظهار داشت: بازی خانگی مقابل هوادار داریم که تیم قابل احترامی مانند سایر تیم‌های لیگ است، از امکانات خودمان برای کسب ۳ امتیاز خانگی استفاده می‌کنیم.

وی ادامه داد: در هر بازی فقط به همان بازی فکر می‌کنم، بازی فردا با هوادار هست، هر بازی اهمیت و کلیدی بودن خود را دارد و بازی فردا بازی متفاوتی نسبت به پرسپولیس و آلومینیوم نیست، همه بازی‌ها مهم است و نگرش به بازی‌ها حیاتی و بااهمیت است.

مورایس تصریح کرد: برای برد می‌رویم و مهم است به نحو احسن کارمان را انجام دهیم و فقط به بازی با هوادار فکر می‌کنیم، بنا به دلایلی متفاوت بازی‌هایی که داریم و به صورت کلی لیگ آسان نیست، همیشه یک اتفاقاتی در بازی‌ها رخ می‌دهد و خودمان‌ را برای برد در هر بازی آماده می‌کنیم. 

سرمربی تیم فوتبال سپاهان خاطرنشان کرد: باید ببینیم در بازی فردا چه اتفاقی می‌افتد و بعد به بازی‌های دیگر فکر می‌کنیم، نمی‌دانیم نتیجه خودمان و سایر تیم‌ها چه می‌شود و آماده هستیم برای بازی فردا وارد زمین شویم.

این خبر در حال تکمیل است...

پایان پیام/۶۳۰۹۰/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1072804

مهمترین اخبار ایران و جهان: