نیوز سیتی!
14 اسفند 1401 - 11:15

فرودگاه شهدا ایلام برای پذیرش پروازهای نوروز اعلام آمادگی کرد

مدیر فرودگاه شهدای ایلام این فرودگاه برای پذیرش پروازهای نوروز اعلام آمادگی کرد و گفت: در راستای ارائه خدمت رسانی به مسافران این فرودگاه برنامه های مهمی در دست اقدام دارد.

محمد جواد یگانه مدیر فرودگاه شهدای ایلام  صبح امروز  در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام از آمادگی فرودگاه برای پذیرش مسافران نوروز 1402 خبر داد و گفت: در راستای ارائه خدمات رسانی  به مسافرین در ایام نوروز ۱۴۰۲ فرودگاه شهدای ایلام برنامه های مهمی را در دست اقدام دارد.

وی افزود: پخش جاذبه های گردشگری از نمایشگرهای سالن فرودگاه ایلام یکی از مهمترین برنامه ها جهت توسعه گردشگری در این استان است.

 مدیر فرودگاه ایلام ادامه داد: همچنین در جهت زیبا سازی محوطه فرودگاه ساماندهی فضای سبز و گل کاری محوطه ترمینال ها را نیز در دستور کار خود قرار داده ایم.

یگانه خاطر نشان کرد: لازم به ذکر است در جهت پاسخگویی در زمان تاخیر یا ابطال پرواز، میز خدمت متشکل از شرکت های هواپیمائی  برگزار خواهد شد.

این مقام مسئول گفت: در میز خدمت نظارت مستمر و گزارش هرگونه تأخیر ( بیش از ٣٠ دقیقه) پرواز به ستاد شرکت جهت هماهنگی و پیگیری از سازمان و شرکت های هواپیمائی جهت کاهش و مدیریت تأخیرها  نجام خواهد شد.

یگانه  گفت: از دیگر اقدامات انجام شده فرودگاه شهدای ایلام در ایام نوروز ارائه تسهیلات لازم برای افراد توان خواه و معلولیت جسمی و دسترسی آسان به درگاه فرودگاهی و ارائه بهترین کیفیت پاسخگویی به تماس های تلفنی و ایجاد سیستم نظرخواهی از مسافرین است.

مدیر فرودگاه ایلام افزود: نظارت بر حضور مستمر و پاسخگوئی روسای ایستگاه های شرکت های هواپیمائی و گزارش عملکرد ( مستند) به ستاد جهت انعکاس به سازمان هواپیمایی و شرکت ها جهت اقدامات بعدی در اولویت فرودگاه ایلام قرار دارد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1073748

مهمترین اخبار ایران و جهان: