نیوز سیتی!
15 اسفند 1401 - 09:04

سوخت روستاییان و عشایر تأمین می‌شود / افزایش ۳۰ درصدی نظارت‌ها

بیله سوار - فرماندار شهرستان بیله سوار گفت: با هماهنگی شرکت فرآورده‌های منطقه‌ای نفت اردبیل تأمین سوخت ساکنان مناطق عشایری و روستایی بیله سوار انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، صاحبعلی اصغری شامگاه یکشنبه در نشست با مدیر شرکت فرآورده‌های نفت منطقه‌ای اردبیل اظهار کرد: تلاش بر این است تا نفت یک هزار و ۱۰۰ خانوار ساکن در مناطق روستایی و عشایری شهرستان بیله سوار تأمین و دغدغه‌ها در این زمینه کاسته شود.

وی خاطرنشان کرد: با تأمین سوخت جامعه روستایی و عشایری بیش از گذشته در سنگر تولید نقش آفرینی کرده و بسترهای رضایتمندی آنها مهیا می‌شود.

فرماندار بیله سوار از تأمین سوخت مورد نیاز ماشین آلات و ادوات کشاورزی روستاییان و عشایر خبر داد و گفت: برای ۳ هزار و ۲۵۰ دستگاه ماشین آلات کشاورزی سوخت گازوئیل تأمین شده است.

اصغری احداث دو جایگاه سوخت بنزین – گازوئیل و جایگاه سی ان جی – بنزین را در بیرون از شهر بیله سوار ضروری دانست و بیان کرد: استعلام انجام شده و پیگیر راه اندازی این دو جایگاه هستیم.

وی افزود: با راه اندازی این دو جایگاه امکان ارائه خدمات به مسافران، گردشگران و خودروهای گذری از مرز بیله سوار فراهم می‌آید.

فرماندار بیله سوار از افزایش ۳۰ درصدی نظارت‌ها در گمرکات بیله سوار خبر داد و تصریح کرد: ۴۵ هزار کامیون سوخت گذری از مرز بیله سوار در ۱۱ ماهه امسال مورد بازرسی و نظارت قرار گرفته اند.

اصغری از کاهش چشمگیر قاچاق سوخت در گمرک بیله سوار خبر داد و اظهار کرد: با اقدامات پیشگیرانه و افزایش نظارت‌ها این روند کاهشی را در سال‌های آینده بیشتر شاهد خواهیم بود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1075948

مهمترین اخبار ایران و جهان: