نیوز سیتی!
20 بهمن 1401 - 12:00

انجام ۱۵ هزار کیلومتر برفروبی در محورهای کردستان/رهاسازی 500 خودرو گرفتار در برف

معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان گفت: طی 24 ساعت گذشته و با تلاش راهداران ۱۵ هزار و ۷۶۸ کیلومتر برف‌روبی در محورهای اصلی و فرعی استان انجام شده است.

رامبد نوذری معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: طی 24 ساعت گذشته و با تلاش راهداران ۱۵ هزار و ۷۶۸ کیلومتر برف‌روبی در محورهای اصلی و فرعی استان انجام شده است.

به گفته وی، ۱۳ هزار و ۲۰۳ کیلومتر از این میزان برفروبی توسط ۳۰۷نفر از نیروهای راهداری در محورهای اصلی استان انجام شده است.

معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان  با بیان اینکه ۱۹۴ دستگاه ماشین‌آلات سبک، سنگین و نیمه سنگین طی 24 ساعت گذشته در سطح جاده های اصلی استان فعالیت داشته اند، گفت: ۲ هزار و ۲۰۲تن شن و نمک طی مدت زمان یاد شده در سطح جاده های اصلی مصرف شده است.

نوذری از رهاسازی ۲۲۹ خودروی گرفتار در برف و کولاک در محورهای اصلی استان توسط اکیپ های راهداری خبر داد و افزود: برف‌روبی در محورهای غیرشریانی استان نیز توسط بخش خصوصی انجام شده است.

وی تصریح کرد: طی 24 ساعت گذشته ۲‌ هزار و ۵۶۵ کیلومتر برفروبی در سطح مسیرهای غیرشریانی استان انجام و با تلاش اکیپ های راهداری ۳۰۴ خودروی گرفتار در برف و کولاک رهاسازی شده اند.

معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان  با اشاره به فعالیت ۲۹ دستگاه ماشین‌آلات و ۱۲۳ نفر از راهداران در سطح جاده های فرعی در بازده زمانی یاد شده، گفت:  ۸۰ تن شن و نمک در مسیرهای غیرشریانی مصرف و عملیات برفروبی همچنان استمرار دارد.

انتهای پیام/2330/71

منبع: فارس
شناسه خبر: 1029292

مهمترین اخبار ایران و جهان: