نیوز سیتی!
02 اسفند 1401 - 09:33

افشاگری سردار آزمون از توافقش با باشگاه مارسی فرانسه

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران اعلام کرد که در نقل و انتقالات زمستانی انتقالش به تیم مارسی فرانسه قطعی و حتی شماره پیراهنش مشخص شده بود.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار آزمون در دیدار بایرلورکوزن مقابل ماینتس از سری رقابت‌های بوندس لیگا عملکرد درخشانی داشت، در گفت و گو با سایت فدراسیون فوتبال به پرسش‌هایی درباره وضعیت خود در این باشگاه پاسخ داد که این پرسش و پاسخ را در ادامه می‌خوانید:

* سردار! مقابل ماینتس بازی خوبی انجام دادی اما لورکوزن در این مسابقه شکست خورد.

- همین طور است. بازی بسیار خوبی بود ولی با بدشانسی متأسفانه نتوانستیم به نتیجه موردنظرمان برسیم. خیلی دوست داشتیم در این مسابقه به پیروزی برسیم اما نشد.

* به طور کلی از حضورت در لورکوزن راضی هستی؟

- خدا را شکر. بله از انتخابم راضی ام. لورکوزن تیم خوبی است. بازیکنان خوبی دارد و کار کردن در این محیط برایم لذت بخش است.

* ژابی آلونسو! رابطه‌ات با او چطور است؟

- خوب. من رابطه‌ام با همه اعضا لورکوزن خوب است.

* ادامه فصل را چطور می‌بینی؟

- ما تلاشمان را انجام می‌دهیم و باید هر چه سریع‌تر شکست مقابل ماینتس را فراموش کنیم. بازی مهمی در لیگ اروپا در پیش داریم. امیدوارم بتوانیم در بازی مقابل موناکو به نتیجه موردنظرمان برسیم.

* و یک نکته دیگر. خبرهای موثقی درباره انتقالت به المپیک مارسی منتشر شده بود. این انتقال در چه وضعیتی قرار داشت؟

واقعیت این است که انتقالم به مارسی تقریباً صد درصد و قطعی شده بود. می‌توانم بگویم در لحظه آخر همه چیز منتفی شد. حتی شماره پیراهنم هم در المپیک مارسی انتخاب شده بود اما در نهایت در لورکوزن ماندم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1047348

مهمترین اخبار ایران و جهان: