نیوز سیتی!
17 اسفند 1401 - 03:05

برپایی جشن باشکوه نیمه شعبان در گلستان/ نامه دانش آموزان دهه نودی به امام زمان«عج»+فیلم

تمام شهر مملو از عطر امام زمان(عج) شده و نیمه شعبان بهانه‌ای شد تا مردم از سرتاسر نقاط ایران برای جشن میلاد یگانه منجی عالم بشریت خود را آماده کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، نیمه شعبان مصادف با سالروز ولادت حضرت مهدی (عج) است که مردم برای برپایی جشن های باشکوه در این عید سر از پا نمی‌شناسند و هرکدام به نوعی می‌خواهند سهم خودشان را در این شادی با دیگران قسمت کنند.

به گوشه گوشه شهر که می‌نگری، سرور و شادمانی در چهره‌های مردم موج می‌زند. یکی در حال پخش شیرینی و چای است و دیگری در حال توزیع شربت و شکلات.

در این میان آسمان شهر نیز نورباران شده و در بین نعمات زیبای خداوند، بارش بارانش زیبایی این جشن را دوچندان کرد.

به گزارش فارس، آنچه که زیبایی این جشن را چند برابر می‌کند حس و حال دانش آموزان دهه نودی در برپایی جشن نیمه شعبان است. کودکانی که خالصانه برای امام عصر(عج) خویش نامه می‌نویسند و عاشقانه با امام زمان خود سخن می‌گویند.

دانش‌آموزان پایه سوم دبستان شهدای شهرستان آزادشهر برای شرکت در جشن باشکوه نیمه شعبان تصمیم گرفتند با نوشتن نامه‌ای به امام عصر(عج) ارادت خودشان را به ایشان نشان دهند.

شادی و شور مهدوی در دهه نودی هایی که جشن عید نیمه شعبان را به نیت ظهور برپا کرده بودند، نمایان بود.

هر یک از دانش‌آموزان با جمله‌ای عشقشان را نسبت به امام زمان(عج) نشان می‌دادند، یکی می‌گفت ما دهه نودی ها تلاش می‌کنیم تا سرباز امام مهدی(عج) باشیم و دیگری می‌گفت خوشحالم که نامم مهدی است و همنام امام عصر(عج) هستم.

یکی از دانش آموزان سرود «سلام فرمانده» را میخواند و دیگری از زیبایی های جهان بعد از ظهور می‌گفت. 

 

 

سرتاسر شهر در انتظار مهدی فاطمه (عج)

در خیابان های شهر که قدم میزنم، ایستگاه های صلواتی متعددی را می‌بینم که مشغول پخش نذورات هستند. یکی از شهروندان گلستانی در حالی که شیرینی به ما تعارف می‌کرد گفت: ان‌شاءالله روزی فرا رسد که نماز جمعه مان را به امامت حضرت ولی عصر(عج) اقامه کنیم. دیدنی است وقتی همه مردم از ایشان سخن بگویند و شیرینی نام مهدی(عج) به زبان‌ها چه دلربایی می‌کند.

این شهروند گلستانی ادامه داد: امیدوارم به زودی شاهد این تیتر در تمامی رسانه‌های دنیا باشیم که منجی عالم بشریت و منتقم خون امام حسین(ع) ظهور کرد. 

خانم محمدی یکی دیگر از بانوان گلستانی است که در جشن باشکوه نیمه شعبان شرکت کرده است و با خواندن شعری زیبا اینگونه عشق و ارادت خود را به امام زمان(عج) نشان داده و گفت: ای کاش که همنشین گل‌ها باشیم، از نسل بزرگ موج و دریا باشیم، ای کاش که در رکاب آقا یک تن، از سیصد و سیزده نفر ما باشیم.

جشن های بزرگ نیمه شعبان در گلستان

در ایام ولات باسعادت حضرت مهدی(عج)، جشن های بزرگی در سطح استان گلستان برگزار می شود.

ساعت ۹ صبح پنجشنبه ۱۸ اسفندماه، اجتماع بزرگ سربازان دهه نودی امام عصر(عج) در حسینیه عاشقان ثارالله گرگان برگزار خواهد شد.

در این جشن، کودکان و نوجوانان دهه نودی با حضور حاج ابوذر روحی، سلام فرمانده۲ را همخوانی می کنند.

همچنین مراسم خانوادگی «شهرمن، شهر انتظار» از ساعت ۱۴ هفدهم اسفندماه، با اجرای عبدالله روا از میدان ولیعصر (عج) تا میدان فخرالدین اسعد گرگانی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/83019

منبع: فارس
شناسه خبر: 1080492

مهمترین اخبار ایران و جهان: