نیوز سیتی!
19 اسفند 1401 - 15:29

حضور ناوگروه ایرانی در سواحل برزیل نشانه اقتدار ایران است

گرگان- امام جمعه گرگان با اشاره به پهلوگیری ناوگروه ایرانی در سواحل برزیل، گفت: حضور دریادلان ایرانی در قاره آمریکا، بیانگر بخشی از اقتدار نیروهای مسلح ایران است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه گرگان اظهار کرد: حضور ناوگروه ارتش جمهوری اسلامی ایران در سواحل برزیل، بخشی از توان و قدرت نظامی نیروهای مسلح ما را علنی و در معرض دید جهانیان قرار داد.

امام جمعه گرگان افزود: در هفته‌های گذشته شاهد بروز برخی اتفاقات در تعدادی از مدارس بودیم که با تاکیدات رهبر معظم انقلاب، متولیان این حوزه با جدیت در حال بررسی موضوع هستند.

وی ادامه داد: دشمنان تلاش می کنند این حوادث تا طوری جلوه دهند که گویا همه مدارس کشور درگیر چنین مبحثی شده است در حالی که این امر درست نیست و اتفاقات چند مدرسه را نباید به کل کشور تعمیم داد.

نورمفیدی گفت: روشن شدن این موضوع نیازمند زمان است و خانواده‌ها باید هوشیار باشند که تحت تاثیر فضاهای مجازی قرار نگیرند، دشمنان به دنبال رعب و ناامیدی در بین مردم هستند.

امام جمعه گرگان افزود: در سفر هفته گذشته مدیرکل آژانس انرژی اتمی به ایران شاهد فضای مثبتی در ملاقات‌های انجام شده، با مسئولان ایرانی بودیم و انتظار است با سخنان آقای رافائل گروسی اذهان جهانیان نسبت به اتهامات واهی دشمنان نسبت به ایران روشن شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1084592

مهمترین اخبار ایران و جهان: