نیوز سیتی!
02 فروردین 1402 - 16:01

اعلام ویژه برنامه های حرم مطهر شاهچراغ (ع) در ماه رمضان

شیراز- معاون فرهنگی، اجتماعی و تبلیغات آستان مطهر احمد ابن موسی شاهچراغ (ع)، ویژه برنامه های این آستان مقدس در ماه مبارک رمضان را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الله طلایی گفت: در ایام ماه رمضان مراسم جز خوانی قرآن کریم، همراه با شرح و بیان آیات، با تلاوت قاریان برجسته کشوری و استانی هر روز از ساعت ۱۰:۴۵ در حرم شاه‌چراغ (ع) برگزار و به صورت زنده از شبکه‌های دو سیما و فارس، پخش خواهد شد.

وی ادامه داد: طی ایام ماه رمضان ۱۳ خانواده از شهدای استان فارس به یاد ۱۳ شهید حادثه تروریستی حرم مطهر با در دست داشتن تصویر شهدای این حادثه در مراسم ترتیل خوانی شرکت خواهند کرد.

معاون فرهنگی آستان مقدس در ادامه به سخنرانی‌های روزهای ماه رمضان اشاره کرد و گفت: در طول این ماه، هر روز بعد از اقامه نماز ظهر و عصر، حجت الاسلام خورشیدی و هاشم پور در شبستان امام خمینی (ره) به ایراد سخن می‌پردازند.

وی به برنامه‌های تدارک دیده شده برای بانوان در این ماه رمضان اشاره کرد و افزود: در نخستین روز ماه میهمانی خدا، از ساعت ۹:۳۰ تا ۱۰:۳۰ صبح، نماز روز اول ماه مبارک رمضان، ویژه بانوان، همراه با سخنرانی با موضوع مهارت‌های زندگی در کلام امیرالمومنین حضرت علی علیه السلام، در رواق دار الذکر حرم مطهر اقامه خواهد شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1104604

مهمترین اخبار ایران و جهان: