نیوز سیتی!
28 مهر 1402 - 16:52

جنایت‌های رژیم غاصب صهیونیستی در دنیا بی‌سابقه است

امام جمعه اردستان گفت: در حال حاضر منفورترین نظام دنیا، نظام فاشیستی اسرائیل بوده و جنایت‌های رژیم غاصب صهیونیستی در دنیا بی‌سابقه است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردستان، حجت الاسلام حسن دهشیری، امام جمعه اردستان ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه اظهار داشت: خوب سخن گفتن با مردم نمونه‌ای از توصیه به تقوا است و مطابق با دین اسلام، خوب است افراد در برخورد با انسان‌های دیگر و حتی مخالفان خود، رفتار خوب و منطقی داشته باشد.

وی با اشاره به پیشینیه قوم یهود از منظر قرآن، افزود: در سال ۱۹۴۸ میلادی دولت یهود توسط انگلیس در سرزمین فلسطین ایجاد شد و از ۷۵ سال پیش مصیبت و رنج مردم فلسطین آغاز شده که تا به امروز نیز در این منطقه سختی‌ها وجود دارد.

دهشیری خاطرنشان کرد: آمریکا و اسرائیل به عنوان کشورهای استعمارگر همچنان فلسطین را در رنج و سختی قرار می‌دهند و رژیم صهیونیستی بنابر دیدگاه قرآن کریم، خود را نژاد برتر می‌داند همچنین بیشترین دشمنی را نسبت به مومنان این رژیم دارد.

امام جمعه اردستان تصریح کرد: هدف رژیم صهیونیستی از دیدگاه سیاسی سلطه بر دنیا است همچنین تعبیر رژیم صهیونیستی این بوده که تمام انسان‌های دنیا باید در خدمت آنان باشند و خباثت و جنایت‌‌های یهودیان در این دوران آشکار شده است.

وی بیان کرد: سران کشورهای غربی و همان کسانی که سال گذشته از مرگ یک خانم در کشور، فتنه ایجاد کردند اکنون این رژیم صهیونیستی را مورد حمایت قرار دادند و به جنایت‌های رژیم صهیونیستی در سرزمین فلسطین بی توجهی می‌کنند.

دهشیری ادامه داد: کشورهایی همچون ایران، عراق، لبنان و سوریه پرچمدار مبارزه با ظلم و استکبار در دنیا بوده و در حال حاضر منفورترین نظام‌ دنیا، نظام فاشیستی اسرائیل بوده و جنایت‌های رژیم غاصب صهیونیستی در دنیا بی‌سابقه است.

امام جمعه اردستان با اشاره به شروع ثبت نام نهایی داوطلبان انتخابات مجلس، تاکید کرد: امید می‌رود انتخابات همراه با رقابت، امنیت و مشارکت حداکثری مردم باشد و از داوطلبان حضور در این عرصه نیز درخواست می‌شود که درک درستی از شرایط داشته باشند همچنین گرم کردن تنور انتخاباتی مطابق با قانون باشد.

پایان پیام/۶۳۱۳۵

منبع: فارس
شناسه خبر: 1544392

مهمترین اخبار ایران و جهان: