نیوز سیتی!
16 آبان 1402 - 23:58

تعلیق سفر سفر «زلنسکی» به تل آویو پس از درز اطلاعات امنیتی

منابع خبری صهیونیستی عصر سه شنبه از تعلیق سفر «ولودیمیر زلنسکی» رئیس جمهور اوکراین به فلسطین اشغالی پس از درز اطلاعات امنیتی خبر دادند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، منابع خبری صهیونیستی عصر سه شنبه گزارش کردند که سفر از قبل برنامه ریزی شده «ولودیمیر زلنسکی» رئیس جمهور اوکراین به فلسطین اشغالی پس از درز اطلاعات امنیتی لغو شده است.

به گزارش وبگاه «تایمز اسرائیل» سفر برنامه ریزی شده ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین به اسرائیل انجام نخواهد شد. علت  تعلیق این سفر درز اخبار ورود او  به اسرائیل (فلسطین اشغالی) است.

کانال ۱۲ اسرائیل گزارش کرده بود که زلنسکی به زودی و احتمالاً دوشنبه یا سه‌شنبه هفته جاری (۶ یا هفتم نوامبر ۱۵ یا ۱۶ آبان) به اراضی اشغالی سفر می‌کند.

منابع دیپلماتیک رژیم اسرائیل گفته‌اند که انتظار می‌رود وی به فلسطین اشغالی سفر کند، اما تاکنون تاریخی برای آن مشخص نشده است.

یک مقام رژیم صهیونیستی در روزهای گذشته گفته بود:« اگر زلنسکی بیاید، با آغوش باز از او استقبال خواهیم کرد.»

زلنسکی در مصاحبه ماه گذشته با شبکه «فرانس ۲۴» گفت: «اگر توجهات از اوکراین منحرف شود، قطعاً پیامدهایی خواهد داشت. سرنوشت اوکراین به اتحاد باقی جهان بستگی دارد.»

رئیس‌جمهور اوکراین پیشتر در پیامی در شبکه اجتماعی «ایکس» در واکنش به جنگ رژیم صهیونیستی با حماس، از رژیم صهیونیستی حمایت کرده بود. رئیس‌جمهور اوکراین گفته بود: «ایمان داریم نظم برقرار خواهد شد و تروریست‌ها شکست خواهند خورد.»

وی حق رژیم صهیونیستی برای دفاع از خود را مسلم و بدون تردید خواند و مدعی شد:«تمام جزئیات مربوط به این حمله تروریستی باید فاش شود تا جهان همه کسانی که از این حمله حمایت و برای انجام آن کمک کردند را بشناسد و پاسخگو کند.»

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1565104

مهمترین اخبار ایران و جهان: