نیوز سیتی!
23 مهر 1402 - 21:20

معدوم‌سازی یک‌هزار و ۷۰۰ کیلوگرم مرغ غیر مجاز در جاجرم

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان جاجرم گفت: یک‌هزار و ۷۰۰ کیلوگرم مرغ قطعه‌بندی شده غیرمجاز توسط دامپزشکی شهرستان کشف، ضبط و معدوم‌سازی شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از جاجرم، عصر امروز سیدحسین مرتضوی، رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان جاجرم در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهارکرد: در راستای بازرسی‌های مستمر اکیپ نظارت بر مراکز تولید فرآوری، نگهداری و توزیع فرآورده‌های خام دامی مقدار یک هزار و ۷۰۰ کیلوگرم گوشت مرغ قطعه‌بندی شده غیرمجاز مشکوک به فساد کشف وضبط شد.

وی گفت: پس از نمونه‌برداری و انجام آزمایشات لازم وتایید آزمایشگاه مبنی بر غیرقابل مصرف بودن محموله مورد نظر با اخذ حکم از مراجع قضایی به صورت بهداشتی و با حضور صاحب کالا، نیروی انتظامی و کارشناس نظارت بهداشتی دامپزشکی معدوم و از چرخه مصرف خارج شد.

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان جاجرم با اعلام اینکه پایش بهداشت و سلامت و امنیت غذایی از اولیت‌های کاری دامپزشکی است، افزود: شهروندان می‌توانند با شماره تماس ۱۵۱۲ به عنوان بهترین پل ارتباطی بین مردم و مسئولین دامپزشکی و با خود پلیسی و دقت در هنگام خرید محصولات دامی در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک سریعاً اطلاع‌رسانی نمایند.

پایان پیام/م

منبع: فارس
شناسه خبر: 1539204

مهمترین اخبار ایران و جهان: