نیوز سیتی!
25 مهر 1402 - 11:23

بودجه فضای سبز شهر قم در سال جاری 850 میلیارد تومان است

مدیرعامل سازمان سیما و منظر و فضای سبز شهری شهرداری قم از اختصاص 850 میلیارد تومان به فضای سبز به غیر از هزینه‌های تملکی یاد کرد و گفت: خوشبختانه در شهر قم حواشی کم است و هم‌سویی مسئولان موجب شده است اقدامات با سرعت پیش برود.

به گزارش خبرگزاری فارس قم، پیام جوادیان در نخستین همایش ملی راهبردهای توسعه فضای سبز در شهرهای حاشیه کویر که در سالن همایش‌های دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه قم درحال برگزاری است، اظهار کرد: هماهنگی و هم‌سویی دستگاه‌های اجرایی شهرداری قم با مرکز تحقیقات اتفاق مبارکی است.

وی با اشاره به اینکه در عرصه فضای سبز شهری طرح‌های مختلفی را با مرکز تحقیقات پیش می‌بریم، مطرح کرد: اساتیدی که در دانشگاه‌ها و مرکز تحقیقات فعال هستند ظرفیت بسیار مطلوبی دارند.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم با بیان اینکه زمانی در شهر قم اعلام می‌شد هیچگونه گیاهی سازگار نیست، عنوان کرد: در این راستا از سال 1394 یک اقدام علمی را در شهر قم آغاز کردیم و با استفاده از تجارب سایر شهرها و تیم تخصصی توانستیم چهره شهر را تغییر دهیم.

وی با اشاره به اینکه شهردار قم در این زمینه عنایت ویژه‌ای داشتند، خاطرنشان کرد:  اعضای شورای اسلامی شهر نیز در این مسیر همراه بودند.

جوادیان با بیان اینکه امسال بودجه فضای سبز غیر از تملکات حدود 850 میلیارد تومان است، تصریح کرد: خوشبختانه در شهر قم حواشی کم است و هم‌سویی مدیران استان، استانداری، دستگاه قضایی، شورای اسلامی شهر و شهرداری قم موجب شده است اقدامات با سرعت پیش برود.

پایان پیام/78033

منبع: فارس
شناسه خبر: 1540692

مهمترین اخبار ایران و جهان: