نیوز سیتی!
02 دی 1402 - 23:05

تظاهرات هزاران معترض علیه نتانیاهو در تل‌آویو

هزاران نفر از ساکنان سرزمین‌های اشغالی روز شنبه با برگزاری تظاهراتی خواستار کناره‌گیری نخست وزیر رژیم صهیونیستی شدند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، هزاران نفر از ساکنان سرزمین‌های اشغالی روز شنبه در تل‌آویو تظاهرات گسترده‌ای را برگزار کردند.

تظاهرات کنندگان از کابینه این رژیم خواستار دستیابی به توافقی با حماس برای آزادی اُسرا در نوار غزه شدند.

همچنین در این تظاهرات که در میدان هابیما در تل‌آویو برگزار شد، معترضان خواستار کناره‌گیری «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر این رژیم شدند.

 

از سوی دیگر رسانه‌های داخلی در اسرائیل هفته پیش گزارش داده‌اند گزینش تنها ۱۵ نفر از اعضای خانواده‌های اسرای اسرائیلی در غزه برای دیدار با بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی خشم بستگان اسرای دیگر را به همراه داشته و موج انتقادهای عمومی از او را افزایش داده است. 

به نظر می‌‌رسد علت اینکه تعداد محدودی از اعضای خانواده‌های اسرای اسرائیلی برای دیدار با نتانیاهو گزینش شده‌اند به هرج و مرج در دیدار قبلی او با خانواده‌ها مربوط باشد.

رژیم اسرائیل بعد از آغاز عملیات نظامی در غزه با کار سختی برای مدیریت افکار عمومی در فلسطین اشغالی روبرو شده است. این رژیم در همان حال که بر تلاش برای آزاد کردن اسرای خود نزد حماس تأکید می‌کند خواستار گسترش دادن دامنه عملیات نظامی در غزه برای به دست آوردن دستاوردهایی است که بتواند شکست اطلاعاتی-امنیتی در عملیات ۷ اکتبر را توجیه کند.

انتهای پیام/.

منبع: فارس
شناسه خبر: 1613792

مهمترین اخبار ایران و جهان: