نیوز سیتی!
30 آذر 1402 - 18:52

درب‌های ۱۳ مدرسه در گلستان به روی دانش آموزان باز شد

همزمان با سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به گلستان، ۱۳ مدرسه با ۴۷ کلاس درس در هفت شهرستان استان گلستان به صورت متمرکز با حضور وزیر آموزش و پرورش در گنبدکاووس افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، عصر امروز و همزمان با سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به گلستان، ۱۳ مدرسه و ۴۷ کلاس درس در هفت شهرستان گلستان با حضور «رضامراد صحرایی» وزیر آموزش و پرورش در گنبدکاووس به بهره برداری رسید.

این مدارس با ۶ هزار و ۵۰۰ متر مربع زیربنا در مجموع با اعتباری بالغ بر ۴۵۰ میلیارد ریال در هفت شهرستان کردکوی، گنبدکاووس، گالیکش، مراوه تپه، گرگان، علی آباد کتول و آزادشهر ساخته شده است.

وزیر آموزش‌ و پرورش به عنوان نماینده تام‌الاختیار رئیس جمهور با حضور در کانون شهید رجایی گنبدکاووس به صورت وبیناری این مدارس را افتتاح کرد.

گفتنی است افتتاح استخر دانش‌آموزی گنبدکاووس، ۱۳ مدرسه با ۴۷ کلاس درس در سطح استان، مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای خواهران گنبدکاووس و بازدید از دانشگاه فرهنگیان، حضور در همایش نومعلمان استان گلستان و نشست تبیینی با نخبگان سیاسی، فرهنگی و اجتماعی از جمله برنامه‌های وزیر آموزش و پرورش در سفر به گلستان است.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1611992

مهمترین اخبار ایران و جهان: