نیوز سیتی!
07 آبان 1402 - 13:35

برگزاری همایش ازدواج سالم دردانشگاه‌های کرمانشاه

فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان کرمانشاه، از برگزاری همایش ازدواج سالم در دانشگاه‌های استان با حضور علی‌رضا لاور معاون ملی خانواده کشور خبر داد.

قاسم امجدیان، فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان کرمانشاه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار داشت: همایش ازدواج سالم جوانان و دانشجویان با سخنرانی علی‌رضا لاور مشاوره خانواده و معاون بنیاد ملی خانواده کشور یکشنبه ۷ و دوشنبه ۸ آبان‌ماه در دانشگاه‌های علوم پزشکی، فنی و حرفه‌ای، رازی، آزاد، پیام نور و جهاد دانشگاهی برگزار می‌شود.

وی ضمن اشاره به حضور عموم دانشجویان در این همایش‌ها، افزود: این برنامه با هدف ارتقاء سطح توانمندی جوانان و خانواده‌ها در تعاملات درون خانواده و پیشگیری از آسیب‌های فراوان این حوزه از جمله کاهش ازدواج، افزایش طلاق، بداخلاقی‌ها و آشنایی با وظایف زوجین در سرفصل‌های راه و رسم عاشقی، سواد عاطفی، عشق، رل یا سینگل و والدین آگاه برگزار می‌شود.

امجدیان تصریح کرد: براساس آموزه‌های دینی و فرهنگ اسلامی، جامعه سالم جامعه‌ای است که جوانان در اولین دوره‌ها و مقاطع سنی که احساس نیاز به ازدواج و توانایی اداره یک زندگی را در خود حس می‌کند به ازدواج روی بیاورد و این بین تسهیل فرایند ازدواج و نحوه نگرش دانشجویان به این مسئله از وظایف ما و نهادهای فرهنگی دانشگاه است.

پایان پیام/پ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1554104

مهمترین اخبار ایران و جهان: