نیوز سیتی!
17 آذر 1402 - 20:32

خادمیاران رضوی عروس آران و بیدگلی را راهی خانه بخت کردند

خادمیاران و یاوران کانون خدمت رضوی تخصصی بانوان و خانواده آران و بیدگل با مساعدت خیران و مشارکت کانون محلی شمس الشموس این شهرستان جهیزیه نوعروسی را به عشق مادر سادات تامین و در چهارشنبه امام رضایی تقدیم خانواده عروس کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، عباس آذرباد، دبیر کانون‌های خدمت رضوی آران و بیدگل اظهار کرد: کانون خدمت رضوی تخصصی بانوان و خانواده این شهرستان در تعامل و هم افزایی با خادمیاران و یاوران کانون محلی شمس الشموس پس از حدود دو ماه پیگیری مستمر در اقدامی خداپسندانه و نوع دوستانه توانستند جهیزیه نوعروس سادات را با شعار «کرامت رضوی، عشق فاطمی، مِهرمادری» تامین و موجبات آغاز زندگی مشترک این زوج آران و بیدگلی را فراهم کنند.

 وی افزود: خادمیاران و یاوران کانون تخصصی بانوان و خانواده آران و بیدگل با این اقدام خداپسندانه حدود ۸۰ درصد از لوازم ضروری منزل عروس به ارزش ۹۲۰ میلیون ریال را تهیه و در چهارشنبه امام رضایی با حفظ کرامت انسانی به خانواده عروس تحویل دادند.

آذرباد با تاکید بر انجام فعالیت‌های شاخص و برجسته مستمر اعضای کانون تخصصی بانوان و خانواده آران و بیدگل در تعامل و هم افزایی با کانون محلی شمس الشموس اظهار کرد: این دو کانون از کانون‌های فعال و شاخص شهرستان در محرومیت زدایی و  گره‌گشایی از مشکلات و مسائل امور بانوان و خانواده در شهرستان هستند.

وی تصریح کرد: همچنین به همت خادمیار کانون خدمت رضوی تخصصی بانوان و خانواده آران و بیدگل وام قرض‌الحسنه ۱۰۰ میلیون ریالی با حفظ کرامت انسانی جهت پرداخت بدهی یک خانواده آبرومند در چهارشنبه امام رضایی تقدیم شد.

وی با تقدیر از زحمات و تلاش‌های خالصانه و صادقانه خادمیاران و یاوران رضوی آران و بیدگل به‌ویژه کانون‌های بانوان و خانواده و شمس الشموس یادآورشد: همبستگی، انسجام و همکاری مضاعف خادمیاران و یاوران کانون‌های خدمت رضوی این شهرستان فقط در ماه گذشته محرومیت زدایی بیش از سه میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریالی احسان‌جویان را رقم زد که بیشترین رقم ریالی آنرا در عرصه سلامت هزینه شد.

به گزارش فارس، آران و بیدگل شهر نمونه امام رضایی دارای ۱۶۹ خادمیار رسمی رضوی  ۱۰۶ نفر زن و ۶۳ نفر مرد، ۲۹ یاور رسمی رضوی در ۱۱ کانون عمومی مستقر در ۱۱ منطقه شهرستان و هم‌جوار با مراکز خیریه، فرهنگی و مذهبی و سه کانون تخصصی فعال تعلیم و تربیت، بانوان و خانواده، خبر و فضای مجازی در شهرستان است که فعالیت رسمی خود را از دهه کرامت سال ۱۴۰۰ با ۳۶ خادمیار آغاز کرد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1598204

مهمترین اخبار ایران و جهان: