نیوز سیتی!
18 مهر 1402 - 09:15

بازگشت ۱۲ میلیاردی به مالباختگان توسط پلیس سایبری گچساران

فرمانده انتظامی گچساران گفت: در ۶ ماهه نخست امسال افزون بر ۱۲ میلیارد ریال که به صورت اینترنتی از حساب اشخاص برداشته شده بود به صاحبان حساب عودت داده شد.

سرهنگ ارسلان خادمیان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: امنیت لازمه توسعه و پیشرفت هر جامعه است.

وی بیان کرد: نیروی انتظامی در راستای ایجاد امنیت شبانه روز تلاش می کند و جامعه ایران اسلامی از امنیت خوبی بهره مند است.

فرمانده انتظامی گچساران با اشاره به اینکه این شهرستان از امنیت خوبی برخوردار است، تصریح کرد: با بر هم زنندگان امنیت به صورت قانونی برخورد می شود.

خادمیان عنوان کرد: در ۶ ماهه نخست امسال در گچساران سرقت هایی که احساس نا امنی را در جامعه به وجود می آوردند کاهش وجود داشته است.

وی گفت: در همین مدت زمان عنوان شده سرقت از منازل و مغازه ۳۳ درصد کاهش، سرقت اماکن خصوصی ۵ درصد کاهش، سرقت از اماکن دولتی و خودرو ۱۷ درصد کاهش، سرقت پلاک خودرو ۱۰ درصد کاهش وجود داشته است.

فرمانده انتظامی گچساران با اشاره به افزایش ۵ درصدی دستگیری سارق در این شهرستان خاطرنشان کرد: از ابتدای امسال تا پایان شهریور یک هزار و ۲۸۷ نفر سارق و یکهزار و ۵۵۰ نفر متهم در این شهرستان دستگیر شده است.

خادمیان بیان کرد: در ۶ ماهه امسال هیچ مورد قتل در گچساران وجود نداشت و در این خصوص شاهد کاهش ۱۰۰ درصدی در شهرستان هستیم.

وی افزود: در حوزه جرایم سایبری از ابتدای امسال تا پایان شهریور ۹۴ درصد از پرونده های متشکله در گچساران منجر به کشف شده است.

فرمانده انتظامی گچساران ادامه داد: در همین خصوص و مدت زمان عنوان شده ۱۹۰ فقره پرونده در حوزه سایبری این شهرستان تشکیل گردید که از این تعداد ۱۸۱ مورد آن کشف شد.

خادمیان اضافه کرد: در خصوص این پرونده ها افزون بر ۱۲ میلیارد ریال که به صورت اینترنتی از حساب اشخاص برداشته شده بود به صاحبان حساب عودت داده شد.

وی گفت: در ۶ ماهه نخست امسال ۱۰۲ کیلوگرم انواع مواد مخدر در گچساران کشف شد و ۱۸۷ نفر متهم مواد مخدر نیز دستگیر شدند.

پایان پیام/ ۸۲۰۳۳

منبع: فارس
شناسه خبر: 1533392

مهمترین اخبار ایران و جهان: