نیوز سیتی!
18 مهر 1402 - 09:56

آیین تجلیل از خانواده شهید علیرضا ابن حداد در اهواز برگزار می‌شود

آیین تجلیل از خانواده معظم شهید علیرضا ابن حداد از شهدای دوران دفاع مقدس استان خوزستان با حضور جمعی از خانواده‌های معظم شهدا در اهواز برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، آیین تجلیل از خانواده معظم شهید علیرضا ابن حداد از شهدای جاویدالاثر استان خوزستان با حضور اقشار مختلف مردم و جمعی از خانواده‌های معظم شهدا در اهواز برگزار می‌شود.

این برنامه روز سه‌شنبه 18 مهرماه سال 1402 از ساعت 20 آغاز می‌شود که جمعی از ایثارگران، جانبازان، رزمندگان اسلام و بسیجیان نیز در این برنامه حضور می‌یابند.

آیین تجلیل از خانواده معظم شهید علیرضا ابن حداد در اهواز، پادادشهر، خیابان 13 غربی برگزار می‌شود که همگان یاد و خاطره این شهید جاویدالاثر دفاع مقدس را گرامی می‌دارند.

در این آیین معنوی زیارت عاشورا توسط حاضران زمزمه می‌شود و حسن صفری از مداحان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) نیز به مرثیه‌سرایی می‌پردازد.

همچنین حجت‌الاسلام سید عباس جعفرنژاد از خطبای خوزستانی نیز در آیین تجلیل از خانواده معظم شهید علیرضا ابن حداد سخنرانی می‌کند.

آیین تجلیل از خانواده معظم شهید علیرضا ابن حداد از سوی هیئت رهروان شهدای استان خوزستان مسئولیت آن بر عهده سید عباس موسوی برادر شهید سید طاهر موسوی است انجام می‌شود.

بسیجی شهید علیرضا ابن حداد محمدجواد است که در تاریخ نهم شهریور سال 1337 دیده به جهان گشود و در تاریخ نوزدهم مهرماه سال 1359 به‌فیض شهادت نائل آمد ولی پیکر پاکش به وطن بازنگشت و جاویدالاثر شد.

شهید علیرضا ابن حداد در سن 22 سالگی شهد شیرین شهادت را نوشید که به منظور گرامیداشت یادش یادبودی برای او در حرم علی بن مهزیار اهوازی بنا شده است.

پایان پیام/72075

منبع: فارس
شناسه خبر: 1533448

مهمترین اخبار ایران و جهان: