نیوز سیتی!
25 آذر 1401 - 12:00

حوادث اخیر حاصل فعالیت چندساله دشمنان نظام در خارج از کشور است

دبیرکل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی گفت: حوادث اخیر حاصل فعالیت چندساله دشمنان نظام در خارج از کشور که به فکر ساقط کردن انقلاب بودند شکل گرفته و برای آن برنامه‌ریزی کردند ولی موفق نشده و نخواهند شد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، هشتصد و نود و نهمین جلسه عمومی جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی همزمان با نشست فصلی دبیران استانی جمعیت با حضور عبدالحسین روح الامینی و مجتبی رضا خواه نمایندگان مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، رضا داوری دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب، نورالدین قدیمی مسئول هماهنگی امور استان های شورای ائتلاف ، جواد منصوری عضو شورای مرکزی جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی و محمد مهدی عبدخدایی دبیر کل جمعیت فدائیان اسلام در روز پنج شنبه ۱۴۰۱/۰۹/۲۴ در دفتر جمعیت برگزار شد.

در این جلسه حبیب الله بوربور دبیرکل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی از حضور موثر و پرشور دبیران استانی ، اعضای شورای مرکزی جمعیت و مهمانان حاضر در جلسه تقدیر و تشکر نمود. 

بوربور گفت : ما باید در جهت اجرایی شدن و تحقق خصوص شعارهایی که در آغاز انقلاب عنوان شده تلاش نمائیم و در مواردی که مشکلاتی وجود داشته، آسیب شناسی نماییم. در خصوص جمهوریت نظام  باید ساختار مناسب و پویا داشته باشیم ساختار اگر مناسب باشد برای تامین کادر لازم نیرو سازی خواهد نمود.

دبیرکل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی افزود: حوادث اخیر حاصل فعالیت چندساله دشمنان نظام در خارج از کشور که به فکر ساقط کردن انقلاب بودند شکل گرفته و برای آن برنامه ریزی کردند ولی موفق نشده و نخواهند شد. مردم به انقلاب امید دارند و در سخت ترین شرایط هم پای انقلاب بوده و هستند و نظام باید تلاش کند با بهبود وضعیت اقتصادی مردم رضایت عمومی را حاصل نمایند.  

وی در خصوص فعالیت های جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی اعلام کرد که این جمعیت با توجه به نظر مقام معظم رهبری مبنی بر کمک به دولت مردمی تمام تلاش خود را نموده که امر ایشان را محقق نماید و در طول این یکسال اخیر کمیته های تخصصی تشکیل و خروجی آن تهیه ۱۰ طرح جهت بهبود وضعیت موجود ارائه شد. 

این نشست تا عصر روز پنجشنبه ادامه داشت و دبیران استانی ها جمعیت نظرات و گزارشی از فعالیت های استانی خود ارائه و در پایان سوالات آنان توسط دبیرکل جمعیت پاسخ داده شد. 

گفتنی است مدعوین جلسه سخنانی در خصوص مسائل و موضوعات روز بیان داشته که مشروح آن متعاقبا اعلام می شود.

پایان پیام/
 

منبع: فارس
شناسه خبر: 913892

مهمترین اخبار ایران و جهان: