نیوز سیتی!
24 آذر 1401 - 16:19

جمعی از دانشجویان از طراحی صهیونیست‌ها در آشوب‌های اخیر افشاگری کردند

جمعی از دانشجویان در نامه‌ای به رئیس اتحادیه اروپا از طرح‌های تیم‌های صهیونیستی در آشوب‌های اخیر افشاگری کردند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، جمعی از دانشجویان در نامه‌ای به «اورزولا فون درلاین» رئیس اتحادیه اروپا از طرح‌های تیم‌های صهیونیستی در آشوب‌های اخیر افشاگری کردند.

همچنین نامه جمعی از دانشجویان به رئیس اتحادیه اروپا در دو نسخه به زبان‌های فارسی و انگلیسی نگارش شده که متن کامل نسخه فارسی آن به شرح زیر است:

رئیس محترم اتحادیه اروپا

خانم اورزولا فون درلاین

با احترامات فراوان از آنجا که آن نهاد، علاوه بر مسئولیت خود در دفاع از امنیت و اقتصاد اروپا، خود را موظف به حمایت از دموکراسی دانسته و به نظر ما برخی از دولتهای عضو آن نهاد، تحت تاثیر لابی طیف نتانیاهو، با تصور کنترل جمهوری اسلامی ایران ، در حال تولید فرقه ای دیکتاتور و خطرناکتر از داعش میباشند، مواردی را برای اطلاع و بررسی جنابعالی ارسال میکنیم. ضمناً تیم ما که شامل تعدادی از متخصصین شبکه های اجتماعی و آی تی میباشد، آمادگی کامل خود را برای ارسال هرگونه مستندات و اطلاعات مدنظر آن نهاد را اعلام میدارد.


 بنیاد ملی دفاع از دموکراسی در آمریکا که محل تمرکز حضور طیف نتانیاهو و ترامپ میباشد و در دوره ریاست جمهوری ترامپ، قدرت زیادی در اجرای برنامه ها و سیاستهای پیشنهادی خود پیدا کرد، با سوء استفاده از فضای مصوبات تحریمی علیه ایران که قرار بود صرفاً با هدف کنترل رفتارها و برنامه های دولت ایران اعمال گردد، در سال ۹۳ تا ۹۶ به این نتیجه رسید که اگر بتواند با اعمال تحریمهایی که منجر به فشار اقتصادی و گرسنگی مردم ایران گردد، میتواندلشگری از افراد گرسنه را برای براندازی دولت ایران سازماندهی نماید. متاسفانه علیرغم مخالفت های اولیه وزارت خزانه داری آمریکا با اعمال تحریمهای سوئیفت، بیمه، بانک و دارو، با لابی گری و فشار از سوی رئیس بنیاد "مارک دووبیتز" و با سکوت اتحادیه اروپا (که بعید است متوجه تاثیرات این تحریمها بر زندگی مردم ایران نگردد) این تحریمها اعمال گردید. در پی اعمال این فشارهای اقتصادی، نتانیاهو و بولتون در اوایل سال ۱۳۹۶ طی مصاحبه های رسمی به حدی بر موفقیت طرح خود ایمان داشتند که اعلام کردند جمهوری اسلامی ایران، قطعاً چهلمین سالگرد پیروزی خود را نخواهد دید که نتیجه آن، اعتراضات مردمی ایران در سال۱۳۹۶ گردید.


 متاسفانه علیرغم شکست براندازی دولت ایران در سال ۱۳۹۶ از طریق پروژه اعمال فقر بر مردم ایران که پروژه ای بسیار کثیف و بارها از نسل کشی هایی که دنیا به خود دیده بود ، وحشیانه تر بوده است، پیش به سوی اجرای پروژه ای خطرناک تر از پروژه اولیه شان رفتند که در این نامه قصد مطرح ساختن آن را برای شما داریم. جالب آنکه طراحان این پروژه، هیچ ترسی از برخورد سازمان های حقوق بشر با خود ندارند، چنانچه دووبیتز و مارک گرشت و ... بارها بر این نکته خود تاکید داشتند که بدنبال" شورش گرسنگان" در ایران میباشیم !


 این جریان با راه اندازی تیم های رسانه ای و سایبری که با پشتیبانی صهیونیستها ، دسترسی غیرقانونی در شبکه های اجتماعی پیدا کردند، در اولین گام با راه اندازی یک جریان رسانه ای تحت عنوان "پشت به دشمن و رو به میهن" ، برای مخفی سازی نقش صهیونیستها در اعمال فشارهای بی سابقه اقتصادی بر مردم ایران و با مخفی نمودن نقش بنیاد ملی دفاع از دموکراسی و طیف سیاسی نتانیاهو در مشکلات اقتصادی ایران ، در اذهان مردم ایران القاء نمودند که مشکلات اقتصادی ایران ناشی از سوء مدیریت و فساد مسئولان ایران بوده و باید علیه آنها اقدام نمود. هر چند طرفداران نتانیاهو و ترامپ موفق شدند که در شبکه های اجتماعی القاء نمایند که مشکلات اقتصادی ایران ناشی از فساد مسئولان ایران بوده است، اما این گزاره که اتحادیه اروپا متوجه سیاست بسیار کثیف صهیونیستها در به فلاکت رساندن طبقات پائین جامعه نشده باشند، کمی غیر قابل باور است و از آن بدتر چرائی سکوت اروپا در برابر این تصمیمات برای ما روشن نیست .


 خانم اورزولا فون در لاین، از آن بدتر متاسفانه وقتی صهیونیستها و اعضای FDD متوجه شدند که علیرغم جمعیتی که برای نارضایتی اقتصادی در سال ۱۳۹۶ به خیابان آمدند ، صرفاً مساله اقتصادی داشته و عملاً این جمعیت نامنسجم، قصد براندازی ندارند، برنامه دستکاری روی نفرتها و علایق مردم را در نظر گرفتند. این پروژه که توسط چند تیم سایبری و رسانه ای ، بصورت جداگانه به ریاست "سعید قاسمی نژاد " ، موسسه نوای آزادی ، مسیح علینژاد، ویکتاریو آزاد تشکیل شد. این تیمها با دسترسی های غیرقانونی در شبکه های اجتماعی و شناسایی اطلاعات کاربران شبکه های اجتماعی ایران و شناسایی علایق و نفرتهای مردم ، برنامه دستکاری علایق و نفرتها را انجام داده اند. طی سالهای اخیر این گروهها و تیم ها با دستکاریعلایق و نفرتها، طبقه ای از افراد درست کردند که برای آزادی، هیچ خط قرمزی نداشته و همچنان که هواداران داعش برای بهشت رفتن ، اقدام به بستن بمب و کشتن افراد مینمودند ، اقدام به هر کار غیر اخلاقی مینمایند. این افراد نه به پادگان رفته و نه تصور دارند برای کسی کار مینمایند ، صرفاً افرادی هستند که طی چند سال تحت تاثیر صفحات و شبکه های اجتماعی بدون نام و هویت، به این نتیجه رسیده اند که برای آزاد شدن باید قتل و کشتار نمایند.

خانم اورزولا فون در لاین، مطلع هستید که در شهریورماه سال جاری، پس از چندین سال مذاکرات ایران با غرب، قرار بود زندانیان طرفین، تبادل و مطالبات مالی ایران وصول گردد که صهیونیستها پس از ناکامی لابی هایشان برای عدم نهائی شدن مذاکرات، جمعیتی که در این سالها تربیت کرده بودند، به بهانه فوت خانم "مهسا امینی" به خیابان کشاندند و عملاً دوباره وصول پولهای ایران ملغی گردید. به نظر ما این مساله برای اتحادیه اروپا مخفی نبوده و لکن منفعت را سکوت در این خصوص دانست که اگر این گزاره صحت داشته باشد، باید از آینده نظام بین الملل ناامید بود.

از آن جا که خانم "مسیح علینژاد" یکی از سرتیم های سایبری این طیف ، با یکی از اعضای آن نهاد دیدار کرده اند، صرفا به بیان چند نکته در خصوص تیم ایشان بسنده مینمایم. تیم مسیح علینژاد که با اسامی مستعار در شبکه های اجتماعی فعالیت مینماید ، با پشتیبانی اطلاعاتی صهیونیستها به قدری قدرت پیدا کرده است که با استفاده از تیم سایبری و رسانه ای خود، صدای هر منتقدی حتی از سایر گروه های ضد ایرانی را خفه کرده است.
 
خانم اور زولا فون در لاین ، مطلع هستید این پشتیبانی صهیونیستها از این تیمها منجر به این شده است که این گروهها به هر مخالفشان اعلام کرده اند که اگر انتقاداتشان را در شبکه های اجتماعی علنی نمایند، تصاویر شخصی تلفن همراه افراد را در شبکه های اجتماعی منتشر می نمایند و متاسفانه تاکنون تصاویر شخصی افراد زیادی را منتشر کرده و هم اکنون یک دیکتاتوری رسانه ای وحشیانه ایجاد نموده اند!!!
رئیس محترم اتحادیه اروپا، تیم خانم علینژاد که در ظاهر ژست روشنفکری و آزادی خواهی دارد ، به پشتوانه صهیونیستها و در سایه سکوت شما، با نفوذ در شبکه های اجتماعی و ایجاد نفرت در مخاطبان از سال ۱۳۹۶، پروژه ای به نام "آخوندکشی" ایجاد کرده که تاکنون تعدادی روحانی در پی فعالیتهای سایبری وی به قتل رسیده اند که اطلاعات تمامی کاربران آن نزد ما می باشد که اگر تمایلی برای پیگیری داشتید موارد ارسال می شود.
خانم اورزولا فون در لاین ، مطلع هستیم این گروهها شامل حزب مشروطه، سکولار دموکرات، فرشگرد، نوفدی، نهاد و ... به شما اعلام کرده اند که منتقد مجاهدین خلق بوده و آن را یک فرقه و تروریست میدانند و بدنبال استفاده از روش های مسالمت آمیز بوده و اجازه نمی دهند که ایران ، سوریه گردد. هر چند بعید است شما اطلاع نداشته باشید اما برای یادآوری عرض مینمایم که مطلع هستید چقدر صفحه و کانال به اسم ارتش کورش، گارد جاویدان و ... در سه سال اخیر توسط این افراد و گروه ها ایجاد شده است که مبادرت به آموزش استفاده از سلاح و بمب داده اند. میدانید علیرغم وحدتی که در ظاهر بیان مینمایند ، دچار توهم قدرت و نفوذ شده اند و مانند سگ و شغال به جان هم افتاده اند اما این دعوا را از ترس اینکه جیره و مواجب شان قطع شود، علنی نمینمایند. .
 
خانم اورزولا فون در لاین، آمریکا و اروپا، چهار دهه تمام چشم خود را بر روی کارهای ترویستی منافقین ، مغزشوئی، پولشویی و مناسبات فرقه ای بسته اند ، به امید اینکه اینها یک روز بتوانند ایران را براندازی کنند، اما حالا پس از چهار دهه از پیگیری این سیاست اشتباه، سراغ یکسری گروه دیگر رفتند که هر چند اعضای آنها در ظاهر با منافقین و رفتارهای آنها مخالف نشان میدهند و دامن میپوشند و حجاب ندارند و مردانشان کراوات میزنند و .... ، اما این گروه هزاران و هزاران بار دیکتاتور تر ، تروریست تر، خونخوارتر و تمامیت خواه تر از فرقه منافقین هستند.
خانم اورزولا فون در لاین ، حتماً در جریان حمله های سایبری به زیرساخت های ایران هستید. نکته جالب اینکه، یکی از اعضای همین گروه ها ، که در اغتشاشات فعال است و متاسفانه در دانشگاه های اروپایی تدریس مینماید، علناً اعلام نموده است که حمله به جایگاه های توزیع بنزین توسط صهیونیستها انجام شده است صهیونیستها با هدف اینکه کالاها به مقصد نرسد ، کارخانجات تعطیل شوند ، قیمتها افزایش یابد و گرانی و تورم موجب نارضایتی و شورش مردم در ایران گردد ، این اقدام را انجام داده است . آیا سیستم امنیتی اتحادیه اروپا این قدر بی در و پیکر است که متوجه این مسائل نشده باشد!
خانم اورزولا فون در لاین ، ما در تاریخ 1401/08/28 نامه ای هم نیز به آقای گوترش در این خصوص نوشتیم که در پی آن آقای سعید قاسمی نژاد علناً اعلام نموده است که مثلاً گوترش چه میخواهد بکند ؟!!!

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 912904

مهمترین اخبار ایران و جهان: