نیوز سیتی!
08 آذر 1401 - 17:26

اجتماع 10 هزار نفری طلایه‌داران و جهادگران اقتصاد مقاومتی در فارس برگزار می‌شود/ بهره‌برداری از 336 پروژه محرومیت‌زدایی

رئیس سازمان بسیج سازندگی فارس با اشاره به برپایی اجتماع 10 هزار نفری طلایه‌داران و جهادگران اقتصاد مقاومتی گفت: 336 پروژه محرومیت‌زدایی در حیطه عمرانی، کشاورزی و اشتغال‌زایی در فارس به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، رئیس سازمان بسیج سازندگی استان فارس امروز با اعلام این خبر اظهار داشت: در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در حوزه اقتصاد مقاومتی و حرکت های موفق جهادی با حضور مهمانان کشوری و استانی پنجشنبه 10 آذرماه 3 ویژه برنامه اجرا خواهد شد.

وی افزود: اولین جشن آبرسانی به 110 روستای استان فارس در قالب طرح بسیج آبرسانی برگزار می‌شود که در این طرح قرار است مشکل آب 372 روستای فارس رفع شود.

قزل سفلی اضافه کرد: عملیات اجرایی این طرح، از اردیبهشت ماه سال جاری آغاز شد و طی 7 ماه 110 روستا از آب آشامیدنی سالم بهرمند شدند و عملیات های آبرسانی به روستاهای باقی مانده نیز درحال انجام است.

وی گفت: همچنین بهره‌برداری از 336 پروژه محرومیت‌زدایی نیز انجام می شود که این پروژه ها در عرصه احداث ، تکمیل و بهسازی مسکن محرومین، آبرسانی کشاورزی، آسفالت راه روستایی و بین مزارع، احداث ساختمان های مجموعه های فرهنگی و آموزشی، زیرساخت های کارگاه های اشتغال زا، ساخت سرویس بهداشتی و حمام محرومین می باشد.

جانشین قرارگاه های محرومیت زدایی سپاه فجر استان فارس با اشاره به برپایی اجتماع بزرگ طلایه داران و جهادگران اقتصاد مقاومتی، گفت: با حضور مهمانان ویژه کشوری اجتماع 10 هزار نفری طلایه داران و جهادگران اقتصاد مقاومتی در محل ورزشگاه شهید آیت الله دستغیب برگزار خواهد شد  و همچنین در این مراسم از بنه های ماشین آلات مهندسی محرومیت زدایی بسیج سازندگی رونمایی خواهد شد.

قزل سفلی ادامه داد: این بنه ماشین آلات شامل بیل مکانیکی چرخ زنجیری ، لودر، بیل بکهو، بکهو لودر، غلتک، بنز کمپرسی، نیسان کمپرسی و ... می باشد که در پروژه های آبرسانی و راه سازی و در حوزه محرومیت زدایی به کار گرفته می شود.

وی با تشریح مهمترین اقدامات جهادگران اظهار داشت: بسیج سازندگی و گروه های جهادی در عرصه محرومیت زدایی عمرانی ، اجتماعی، سلامت، فرهنگی، کشاورزی، دامپزشکی، علمی و پژوهشی، دانش بنیان، اقتصاد مقاومتی و کار آفرینی و ... در سراسر استان با همراهی و مشارکت مردم و مسئولین و در قالب یک حرکت هم افزای قرارگاهی، مشغول خدمت رسانی به ولی نعمتان انقلاب هستند.

پایان پیام/ع

منبع: فارس
شناسه خبر: 888704

مهمترین اخبار ایران و جهان: