نیوز سیتی!
20 اردیبهشت 1402 - 18:53

منابع اعتباری هلال احمر تنگستان ۱۰۰ درصد تخصیص یافت

بوشهر- فرماندار تنگستان گفت: منابع اختصاصی به جمعیت هلال احمر شهرستان تنگستان در کمیته برنامه ریزی ۱۴۰۱ به صورت ۱۰۰ درصد تخصیص یافته است.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد لطفی بعد از ظهر چهارشنبه در نشست با رئیس و امدادگران جمعیت هلال احمر تنگستان عنوان داشت: با توجه به موافقت لازم با بیمه اعضای جمعیت هلال احمر در حوزه امدادگران امیدوارم خدمات بیشتر در زمینه رفاهی روز به روز به این عزیزان بتوانند خدمات بیشتر به مردم ارائه کنند.

فرماندار تنگستان ادامه داد: در راستای خدمات بیشتر به مردم و جامعه هدف شهری و روستایی تجهیز و نوسازی پایگاه‌های امداد و نجات جمعیت هلال احمر در تنگستان یک امر ضروری است.

فرماندار خدمات، زحمات و تلاش‌های اعضای امداد و نجات هلال احمر تنگستان در سال گذشته و ارائه تسهیلات سفر در خدمت به گردشگران و مسافران را ارزشمند توصیف کرد اظهار داشت: امداد گران هلال احمر در مواقع بحران و حوادث که در سطح کشور رخ می‌دهد همیشه پیشران بوده و باید قدردان زحمات این عزیزان باشیم.

وی خواستار احداث پایگاه امداد و نجات در سواحل دلوار و شمال بخش دلوار همچنین مجهز شدن پایگاه هلال احمر شهرستان به تجهیزات امدادی و موتوری خبر داد.

لطفی تصریح کرد: منابع اختصاصی به جمعیت هلال احمر شهرستان تنگستان در کمیته برنامه ریزی ۱۴۰۱ به صورت ۱۰۰ درصد تخصیص یافته است.

فرماندار تنگستان یاد آور شد: نیاز است بر اساس یک برنامه مشخص سالانه امکانات و تجهیزات لازم جمعیت هلال احمر نوسازی، تقویت و هم باب استفاده از امکانات را بیشتر فراهم کنیم.

وی بیان کرد: جمعیت هلال احمر شهرستان باید سعی کنند حوزه هلال را از دامنه افرادی که با این جمعیت در حال همکاری هستند فراتر کرد و به به صورت عمومی که بتوان از ظرفیت بسیار خوب مردمی هم استفاده کنند.

لطفی افزود: انتظار داریم جمعیت هلال احمر شهرستان در ارائه یاد گیری کمک‌های اولیه امداد و نجات جهت کاهش از هر گونه خسارات احتمالی به عموم مردم در شهرستان تلاش بیش از پیش داشته باشد

منبع: مهر
شناسه خبر: 1203192

مهمترین اخبار ایران و جهان: