نیوز سیتی!
17 اردیبهشت 1402 - 21:39

امام جمعه بسطام: قانون عفاف و حجاب قاطعانه اجرا شود

امام جمعه بسطام گفت: مسأله عفاف و حجاب از مباحث مهم شورای فرهنگ عمومی است که باید پیگیری و قانون عفاف و حجاب قاطعانه اجرا شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، حجت‌الاسلام سیدعلی رضوی‌نسب، امام جمعه بسطام عصر امروز در نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان شاهرود در سالن جلسات مدیریت آموزش و پرورش این شهرستان، با گرامیداشت روز معلم، به اجرای قانون عفاف و حجاب در ادارات اشاره و از جدیت، پیگیری و اجرای قاطعانه این قانون تشکر کرد.

وی افزود: این پیگیری‌ها مایه دلگرمی متدینان شهرستان شاهرود شده است و باید همه به وظیفه خود در حد توان توجه کرده و فرماندار شهرستان هم موضع خوب و حساسیت ویژه‌ای روی موضوع دارد.

امام جمعه بسطام گفت: مسأله عفاف و حجاب از مباحث مهم شورای فرهنگ عمومی است که باید پیگیری شود.

برنامه‌های آستان مقدس امامزاده محمد (ع) بسطام

رضوی‌نسب به سالروز شهادت امام صادق (ع) و برگزاری یادواره شهدای روحانی که در استان سمنان سهم چشمگیر ۶۰ شهید روحانی متعلق به شهرستان است، اشاره و برنامه‌های آستان مقدس امامزاده محمد (ع) بسطام در این روز را تشریح کرد.

وی با اشاره به خصوصیات فرمانده سابق سپاه شهرستان شاهرود در دوران بحرانی مسؤولیت و حفظ جایگاه سپاه به عنوان رکن اساسی در کرونا و اغتشاشات افزود: سرهنگ یونسیان، فرمانده جدید هم پا به کار و انقلابی است و آرزوی موفقیت برای ایشان داریم.

پایان پیام/۷۴۰۰۷/74036/م/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1195604

مهمترین اخبار ایران و جهان: