نیوز سیتی!
31 اردیبهشت 1402 - 15:56

۱۵ خرداد آخرین‌ مهلت ثبت‌نام چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن

بجنورد- مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی با اشاره به آخرین‌ مهلت ثبت‌ نام چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم، گفت: آخرین‌مهلت شرکت در این دوره از مسابقات ۱۵ خرداد است.

حجت الاسلام عظیم آسوده در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به ثبت‌نام چهل و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم، اظهار داشت: این مسابقات از ۱۶ اردیبهشت‌ماه آغاز و تا ۱۵ خردادماه سال جاری ادامه دارد.

مدیرکل اوقاف خراسان شمالی ادامه داد: از ۱۶ اردیبهشت تاکنون ۳۷۱ شرکت‌کننده در بخش‌های گوناگون این مسابقه ثبت‌نام کرده‌اند و با توجه به این استقبال انتظار می‌رود تا پایان مهلت مقرر تعداد بیشتری در این مسابقات ثبت‌نام کنند.

وی افزود: از تعداد ۳۷۱ شرکت‌کننده در بخش‌های گوناگون چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم ۲۰۰ نفر خانم و ۱۴۹ نفر آقا هستند.

آسوده گفت: از ۳۷۱ شرکت‌کننده در این دوره از مسابقات ۱۳۳ نفر از شهرستان بجنورد، ۶۸ نفر شهرستان شیروان، ۵۶ نفر اسفراین، ۴۷ نفر از شهرستان گرمه و جاجرم، ۲۸ نفر از آشخانه و ۱۷ نفر هم از فاروج هستند.

حجت‌الاسلام آسوده بابیان اینکه چهل و ششمین دوره از مسابقات قرآن کریم با محوریت بقاع متبرکه و امام زادگان واجب‌التعظیم برگزار می‌شود، تصریح کرد: این دوره از مسابقات ویژه خواهران و برادران بالای ۱۸ سال است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1228092

مهمترین اخبار ایران و جهان: