نیوز سیتی!
19 اردیبهشت 1402 - 20:06

حفر چاه آب جدید در عباس آباد میامی امکان پذیر نیست

میامی- فرماندار میامی به کمبود آب در روستای عباس آباد اشاره کرد و گفت : با توجه به آزمایشات ژئوفیزیک صورت گرفته شرایط حفر چاه جدید امکان پذیر نیست.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا آشوری بعد از ظهر سه شنبه در دیدار با اعضای شورای اسلامی و دهیار روستای عباس آباد به میزبانی فرمانداری میامی، ضمن اشاره به وضعیت آب روستا، تاکید کرد: با توجه به آزمایشات ژئوفیزیک صورت گرفته شرایط حفر چاه جدید امکان پذیر نیست.

وی با بیان اینکه تأمین آب عباس آباد باید از منابع موجود ممکن و استفاده از چاه آب شرب روستا، صورت گیرد، افزود: روستای عباس آباد از ظرفیت و پتانسیل بالای نیروی انسانی و همچنین گردشگری برخوردار است که برای توسعه پایدار روستا می‌بایست از همه ظرفیت‌ها استفاده کرد.

فرماندار میامی با بیان اینکه آسفالت معابر، جدول گذاری، سنگ فرش روستا، و لایروبی قنوات و.. در زمره اقدامات خوبی است که در عباس آباد میامی صورت گرفته اما نیاز است که این اقدامات تقویت شود.

آشوری با بیان اینکه پیگیری‌هایی انجام شده تا تجهیزات خانه ورزش روستای عباس آباد اختصاص یابد، افزود: نیاز است که در زمینه تأمین فضای مناسب ورزشی برای جوانان عباس آباد، دهیاری و شورای اسلامی اهتمام داشته باشند.

وی با بیان اینکه کاروانسرای شاه عباسی عباس آباد در محور اصلی تهران - مشهد هر ساله پذیرای زائران رضوی و گردشگران پرشماری است، گفت: واگذاری این مجموعه به سرمایه گذار بخش خصوصی پیگیری شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1200904

مهمترین اخبار ایران و جهان: