نیوز سیتی!
05 خرداد 1402 - 16:59

هیچ اقدامی در کشور بدون پشتیبانی وحمایت مردم تاثیرگذار نخواهد بود

نایین- رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه اصفهان گفت: هیچ اقدامی در کشور، یدون پشتیبانی و حمایت مردم نتیجه بخش و اثرگذار نخواهد یود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام و المسلمین علیرضا فرهنگ ظهر امروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه شهرستان نائین ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای این شهرستان در عملیات بیت المقدس، اظهار کرد: قرآن کریم به نماز جمعه یک سوره اختصاص داده و به شرکت کنندگان در این رویداد و تقویت کنندگان این پایگاه تعالی، پاداش عظیمی تعلق خواهد گرفت.

وی ادامه داد: نهاد نماز جمعه به تعبیری مصلی نماز جمعه، خیمه گاه حضرت ولی عصر به هنگام غیبت است چرا که شرکت کنندگان آن با اعتقاد و ایمان قلبی در نماز جمعه حضور دارند.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان اصفهان ضمن تقدیر از مردم همیشه در صحنه و حاضران در نماز جمعه، گفت: اگر شما مردم پشتیبان نظام، انقلاب و نماز جمعه نباشید، هیچ شخصی نمی‌تواند در این مسیر خوب قدم بردارد و باید از امام جمعه شهرستان نائین نیز تشکر کنیم چرا که مطابق رصدهای صورت گرفته از شهرستان و دیدار با مسئولان ستاد نماز جمعه، حرکت‌های هدفمندی صورت گرفته و در حال وقوع است که با عنایت الهی نتیجه آن به مردم خواهد رسید.

وی به استقرار دولت و مجلس انقلابی و فعالیت‌های قوه قضائیه اشاره و تصریح کرد: استقرار سه قوه باعث اتحاد میان قوا شده و دشمن درصدد ایجاد اختلاف به واسطه بازی کردن با عفاف، حجاب و حیای جامعه در بسترهای مختلف مانند فضای مجازی است.

فرهنگ اضافه کرد: امروز در کشور فرصت نداریم که میان سران قوا و حتی در روستاها و شهرها، اتحاد و یکپارچگی‌ها از هم گسسته شود و اکنون با وجود همه نواقص، ریل گذاری در حال انجام است که در آینده نتیجه آن قابل تماشا خواهد بود.

به گزارش مهر، حجت الاسلام علیرضا فرهنگ، رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان اصفهان صبح امروز از دفتر امام جمعه شهرستان نائین بازدید و پس از گفت و گو با مسئولان امور بانوان، ستاد امر به معروف و نهی از منکر، امور مساجد، ستاد اقامه نماز، امور جوانان و نوجوانان و روابط عمومی پیرامون ظرفیت‌ها و مشکلات در نماز جمعه این شهرستان حاضر شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1239448

مهمترین اخبار ایران و جهان: