نیوز سیتی!
21 اردیبهشت 1402 - 19:31

ارائه خدمات درمانی به ۲۰۰ نفر در روستای «توماج لر آلتین» گمیشان

گمیشان- همزمان با هفته هلال احمر کاروان سلامت و تیم های بهداشت و درمان اضطراری جمعیت هلال احمر گلستان به اهالی روستای توماج لر آلتین در شهرستان گمیشان خدمات ارائه کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با هفته هلال احمر کاروان سلامت و تیم‌های بهداشت و درمان اضطراری جمعیت هلال احمر گلستان به منظور ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به روستای توماج لر آلتین در شهرستان گمیشان اعزام شدند و به ۲۰۰ نفر از اهالی روستا خدمات ویزیت و داروی رایگان ارائه کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان در این خصوص گفت: همزمان با هفته هلال احمر با هدف ارتقای سلامت عموم مردم به ویژه در مناطق کم برخوردار و تمرین نیروهای عملیاتی قبل از بروز حادثه، کاروان سلامت و تیم بهداشت و درمان اضطراری استان (BHCU) به منطقه توماج لر آلتین در شهرستان گمیشان اعزام شد.

قاسم غریب آبادی افزود: در این کاروان ۱۴ پزشک و پیراپزشک شامل پزشک عمومی، متخصص گوارش و کبد، پوست، ورزشی و اسکلتی و کارشناسان مامایی، بینایی سنجی، پرستاری، روانشناسی، بهداشت محیط و بهداشت تغذیه به صورت داوطلبانه مشارکت و به ۲۰۰ نفر از اهالی روستای توماج لر آلتین خدمات بهداشتی و درمانی ارائه دادند.

وی بیان کرد: در طول مدت خدمت رسانی تیم‌های بهداشت و درمان و کاروان سلامت، تیم‌های سحر جوانان فضای شادی و سرگرمی را برای کودکان روستا فراهم کردند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1204992

مهمترین اخبار ایران و جهان: