نیوز سیتی!
06 بهمن 1402 - 18:28

امام جمعه قرچک: مسؤولان با جدیت به مشکلات مردم رسیدگی کنند

امام جمعه قرچک گفت: مدیران و مسؤولان کلان کشور باید به وضعیت و مشکلات مردم با جدیت هرچه تمام تر رسیدگی کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از قرچک، حجت الاسلام اسماعیلی امام جمعه شهرستان با اشاره به حدیثی از امام حسن مجتبی(ع) اظهار کرد: تقوا شرف و ارزش هر عملی است و رعایت تقوا در همه حال و همه شرایط به مراقبت نیاز دارد با قدرت ایمان می شود در جهاد اکبر قهرمان شد، یکی از راههای تقویت ایمان اعتکاف و تمرین شب زنده داری است، مؤمن راسخ مانند کوه استقامت دارد، مؤمن راسخ شرح صدر دارد.

وی گفت: بدترین وضعیت در جامعه اسلامی زمانی است که سنجش برای پذیرش مسئولین در اذهان و افکار عمومی این باشد که می خواهند بیایند و ببرند و این بدترین تفکر در جامعه اسلامی است.

امام جمعه قرچک افزود: اگر بدانیم یک روزی باید پاسخگوی تمامی اعمال و رفتار خود باشیم، در آن زمان حواسمان جمع خواهد بود و درست به مردم خدمت می کنیم.

اسماعیلی در ادامه خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه بیان داشت: به تعبیر رهبری عظیم الشأن انقلاب «صاحبان این مملکت مردم هستند» این کشور و این سرزمین متعلق به این مردم است، مسئولین باید به این جمله از مقام معظم رهبری توجه کنند و خودشان را خادم مردم بدانند.

وی تصریح کرد: کارشکنی و کم کاری برای مردم اصلا قابل قبول نیست، مسئولین سعی کنند با تلاش شبانه روزی رضایت مردم را جلب کنند.

امام جمعه قرچک تاکید کرد: مدیران و مسئولان کلان کشور باید به وضعیت مردم با جدیت هرچه تمام تر رسیدگی کنند از لحاظ اقتصادی مردم در فشار هستند.

وی خاطرنشان کرد: اینکه ما مدام در صحبت ها اسم مسئولان را می آوریم هدفمان مسئولان بالادستی هستند چرا که بنده از نزدیک شاهد هستم که مسئولین شهرستان واقعا در محدودیت های قوانینی هستند که مسئولین کلان کشور وضع و تنظیم می کنند، لذا باید امور توسط مدیران بالادستی درست شود.

پایان پیام/۶۷۰۳۷

منبع: فارس
شناسه خبر: 1650148

مهمترین اخبار ایران و جهان: