نیوز سیتی!
02 اسفند 1402 - 11:13

رشیدی: قلعه‌نویی می‌تواند روی برخی جوان‌ها سرمایه‌گذاری کند/ از اختلاف خطیر و نکونام خسته شده‌ایم

پیشکسوت فوتبال ایران اعتقاد دارد هر چند زیرساخت مناسبی برای استعدادیابی نداریم اما با این حال قلعه‌نویی می‌تواند روی برخی نفرات جوان سرمایه‌گذاری کند.

منصور رشیدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره اظهارات اخیر امیر قلعه‌نویی عنوان کرد: هر کسی منطقی برای خودش دارد و نمی‌آید خودش را محکوم کند. او مشکلات را پذیرفت ولی انتظار داشت انتقادها با حب و بغض نباشد. قبل از جام ملت‌های آسیا صحبتی انجام دادم و گفتم میانگین سنی تیم ملی بالاست و باید پوست اندازی کند. قلعه‌نویی تمایل به جوانگرایی دارد و فکر کنم چند بازیکن، دیگر جایی در تیم ملی نخواهند داشت. اگر چه ما زیر ساخت مناسبی برای استعدادیابی نداشته‌ایم ولی باز هم می‌توان روی برخی نفرات جوان سرمایه‌گذاری کرد.

وی در مورد ادامه همکاری فدراسیون فوتبال با قلعه‌نویی اظهار داشت: قلعه‌نویی مربی باتجربه‌‌ای است و سال‌ها مربیگری کرده. او شناخت کافی دارد و اگر می‌خواستند مربی خارجی بیاورند تا بخواهد با فرهنگ ما آشنایی پیدا کند ماه‌ها طول می‌کشید، ضمن اینکه باید پول زیادی هم به او می‌پرداختند. یک مربی خارجی فقط قراردادش نیست و از راننده شخصی گرفته تا مسائل دیگر هزینه دارد. قلعه‌نویی سرآمد فوتبال ایران بوده و بهترین گزینه برای هدایت تیم ملی است.

پیشکسوت فوتبال کشورمان در خصوص اختلاف بین علی خطیر و جواد نکونام در استقلال گفت: ما و هواداران از این موضوع خسته شده‌ایم. مگر می‌شود اصلی‌ترین ارکان باشگاه یعنی مدیرعامل و سرمربی اختلاف داشته باشند؟ وقتی این دو همراه نباشند استقلال نمی‌تواند موفق باشد. یکبار این دو را آشتی دادند ولی باز هم شاهد اختلاف هستیم. نکونام حرف‌هایش را زده است ولی خطیر ترجیح داده که سکوت کند. هیئت مدیره باید ورود کند و به اختلاف‌ها پایان دهد. با ادامه این ختلاف‌ها، یک نفر باید برود.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1674104

مهمترین اخبار ایران و جهان: