نیوز سیتی!
12 دی 1402 - 11:05

برگزاری «اولین دوره مسابقات مهارتی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح کشور» به میزبانی آبیک

رییس‌ مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان آبیک از برگزاری اولین دوره مسابقات مهارتی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح برای اولین بار در کشور، در این شهرستان خبر داد.

ناصر سکاکی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبیک از برگزاری «اولین دوره مسابقات مهارتی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح کشور» به میزبانی آبیک خبر داد و اظهار کرد: از نیروهای مسلح سراسر کشور اعم از وزارت دفاع، ارتش، نیروی انتظامی و سپاه پاسداران به تعداد ۱۰۳ نفر در این مسابقات شرکت کرده‌اند.

وی افزود: اولین دوره مسابقات مهارتی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح برای اولین بار در کشور، از روز گذشته در پادگان شهدای جوادنیا شهرستان آبیک آغاز شده و امروز هم ادامه دارد و اختتامیه آن، روز چهارشنبه ۱۳ دی ماه برگزار می شود.

رییس‌ مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان آبیک اضافه کرد: این مسابقات طبق تفاهمنامه وزارت دفاع و سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور در ۱۵ رشته، در حال برگزاری است و شامل تیراندازی، امداد و نجات، حفاظت فیزیکی، آمادگی جسمانی، نرم افزار برنامه‌نویسی پایتون، تعمیرکار خودرو، عکاسی دیجیتال، تعمیرکار سخت افزار تلفن همراه، تعمیرکار آبگرمکن دیواری و پکیج، نانوایی سنتی لواش، آرایشگری مردانه، درب و پنجره ساز پروفیل آهنی، نصاب و تعمیرکار کولرهای گازی، آشپزی سنتی و تعمیرکار برق خودرو می‌شود.

سکاکی ادامه داد: مسابقات مهارتی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح در چهار مرحله اجرا می‌شود که سه مرحله آن در شهرستان آبیک برگزار شده و محل برگزاری مرحله کشوری فعلا مشخص نشده است.

وی در پایان عنوان کرد: در حال حاضر مسابقات در رده‌های سازمانی به صورت مجزا در حال برگزاری است و در مرحله کشوری تمام افراد برگزیده و پذیرفته شده نیروهای مسلح، شرکت خواهند کرد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1623904

مهمترین اخبار ایران و جهان: