نیوز سیتی!
30 دی 1402 - 12:48

برگزاری برنامه‌های بانشاط فرهنگی، هنری، ادبی برای کودک و نوجوان

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان گفت: برنامه‌های بانشاط فرهنگی، هنری، ادبی و ورزشی متناسب با فضای فکری و عاطفی مخاطبان کودک و نوجوان و به منظور هدایت آنان در جهت پیشبرد اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی طراحی شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان،  محمدرضا سالاری در جلسه‌ کمیته‌ کودک و نوجوان ستاد دهه‌ فجر اظهار کرد: دشمنان، پس از پیروزی انقلاب اسلامی فعالیت‌های گسترده خود را برای مبارزه با این انقلاب شکوهمند آغاز کردند و پس از ناکامی در صحنه‌های گوناگون، به جنگ‌های ترکیبی روی آوردند که حوزه کودک و نوجوان یکی از مهم‌ترین اهداف آنان در این نبرد است. 

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان از مناسبت‌های ملی و انقلابی به عنوان فرصتی برای بصیرت افزایی و مقابله با دشمنان نام برد و گفت: برنامه‌های کارگروه کودک و نوجوان با هدف افزایش معرفت کودکان و نوجوانان نسبت به آرمان‌ها و اهداف انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی طراحی شده و با رویکرد بسترسازی مناسب جهت تشویق و ایجاد انگیزه در آنان، زمینه‌ی مشارکت پرشکوه‌شان را فراهم آورده است.

رییس کارگروه کودک و نوجوان ستاد دهه فجر هم‌چنین از بهره‌گیری از جذابیت‌های مورد پسند کودکان و نوجوانان در تولید این برنامه‌ها خبرداد و عنوان کرد: برنامه‌های بانشاط فرهنگی، هنری، ادبی و ورزشی متناسب با فضای فکری و عاطفی مخاطبان کودک و نوجوان و به منظور هدایت آنان در جهت پیشبرد اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی طراحی شده است.

وی اهمیت هم‌افزایی و همدلی دستگاه‌ها را در اجرای فعالیت‌ها، به جهت افزایش کیفیت و کمیت برنامه‌ها یکی از مواردی عنوان کرد که می‌تواند مخاطبان بیشتری را از آسیب‌ها دور کند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان، گفت: ویژه برنامه نواختن زنگ انقلاب ، دیدار با خانواده معظم شهدا و غبارروبی و عطرافشانی از مزار شهیدان سرفراز، برگزاری جشن‌ها، برپایی نمایشگاه‌ها، اعزام پیک امید در طول دهه فجر و دیگر برنامه‌های جذاب برای اداره‌کل و مراکز فرهنگی‌هنری سراسر استان تدارک دیده شده و مقدمات آن فراهم شده است.

برگزاری کارگاه‌های فرهنگی، هنری و ادبی، مسابقات، رونمایی کتاب، تقدیر از بانوان جهادگر، بازدیدهای متعدد برای اعضا، برپایی ایستگاه در مسیر راهپیمایی و... از دیگر برنامه‌هایی بود که رییس کارگروه کودک و نوجوانان ستاد دهه فجر به آن اشاره کرد.

پایان پیام/313

منبع: فارس
شناسه خبر: 1643404

مهمترین اخبار ایران و جهان: