نیوز سیتی!
22 بهمن 1402 - 14:18

مردم کشور همواره در برهه‌های حساس پای انقلاب ایستاده‌اند

معاون فرهنگی و رئیس مرکز توسعه شورای حل اختلاف قوه قضائیه ایلام در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: مردم کشور همواره در برهه‌های حساس و با وجود مشکلات، پای انقلاب ایستاده‌اند و راه مبارزه را به‌جای سازش و تسلیم در پیش گرفته‌اند.

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، حجت الاسلام والمسلمین هادی صادقی معاون فرهنگی و رئیس مرکز توسعه شورای حل اختلاف قوه قضائیه در سخنرانی یوم‌الله ۲۲ بهمن، در جمع راهپیمایان ایلام، گفت: جبهه محور مقاومت به ویژه مردم مقاوم فلسطین به فراست دریافته‌اند، راه پیروزی بر چپاول‌گران، اطاعت و حرکت در مسیر ترسیمی ولی فقیه است و مذاکره و سازش با استکبار نتیجه‌ای جز تسلیم و ذلت ندارد.

وی افزود: مردم فلسطین و مبارزان محور مقاومت با تاسی از مردم ایران اسلامی و پیروی از فرامین مقام معظم رهبری، مجاهدت و مبارزه به جای مذاکره و عقب نشینی را رمز پیروزی در برابر اشغالگران و ایادی دست نشانده آن‌ها می‌دانند و بدون شک عامل پیروزی جبهه مقاومت طی کردن مسیر ترسیمی از سوی رهبر معظم انقلاب به عنوان ولی امر مسلمین جهان است.

معاون فرهنگی و رئیس مرکز توسعه شورای حل اختلاف قوه قضائیه، ادامه داد: ولایت فقیه با سخنرانی‌ها و پیام‌های خود راه درست آزادگی را به مسلمانان مبارز نشان داده و موجب اتحاد تمام مبارزان مسلمان اعم از شیعه و سنی با هر مذهبی شده است و تمام رزمندگان اسلام زیر یک پرچم و به رهبری ولی فقیه گرد آمده‌اند.

حجت الاسلام والمسلمین صادقی خاطرنشان کرد: دشمن از همان بدو پیروزی انقلاب حیله، فتنه، دسیسه و فشارهای زیادی برای تسلیم کردن ملت و مسئولان بر ایران تحمیل کرد اما مقام معظم رهبری و مردم با ادامه مسیر امام راحل فتنه ها و فشارها را یکی پس از دیگری خنثی کردند.

وی ادامه داد: ۴۰۰ پایگاه نظامی و جاسوسی آمریکایی با هدف ضربه زدن به ایران اسلامی و جبهه مقاومت در منطقه فعال است و همچنین گروهک‌های دست نشانده آمریکا از جمله داعش، طالبان و اسرائیل و برخی حکام خودفروخته و مرتجع عرب نیز مجری فرامین و دستورات آمریکا در منطقه هستند.

وی اضافه کرد: مردم کشور همواره در برهه‌های حساس، پای انقلاب بوده و ایستاده‌اند و انقلاب اسلامی در طول ۴۰ دهه گذشته رویش‌های زیادی از بین جوانان و نوجوانان داشته است و مردم در همه حال بابصیرت تر از گذشته با وجود مشکلات و سختی‌ها، پای نظام و دفاع از آرمان‌های انقلاب مانده‌اند.

وی بیان کرد: مردم ایران در مبارزات خود با رژیم طاغوت دین خدا را حمایت کردند و خداوند نیز با نصرت خود انقلاب آنها را به پیروزی رساند و اکنون مردم منطقه نیز با الگوگیری از انقلاب ایران، راه مبارزه را به جای سازش، تسلیم و مذاکره در پیش گرفته‌اند و پیروزی‌های پی در پی آنها ثمره اتکا به خداوند، تاسی از انقلاب مردم ایران و تبعیت از رهنمودهای مقام معظم رهبری و ولی فقیه است.

معاون فرهنگی و رئیس مرکز توسعه شورای حل اختلاف قوه قضائیه، یادآور شد: آثار آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران طی ۴۰ سال اخیر در منطقه هویدا شد و مردم ایران صدای رسای مبارزه با استکبار را در منطقه گسترانده است.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1668148

مهمترین اخبار ایران و جهان: