نیوز سیتی!
22 دی 1402 - 17:32

تلاش دشمنان نا امید کردن مردم از نظام است

امام جمعه ابهر با اشاره به اینکه امن بودن کشورمان هزاران سیلی محکم بر دشمنان است، گفت: تمام تلاش دشمنان ما بر این است که مردم را از نظام و انقلاب مأیوس کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام سعید مرادپور، امام جمعه ابهر در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با بیان اینکه اگر با ائمه صالحین همراه باشیم به حقیقت ایمان دست پیدا می‌کنیم اظهار داشت: انسان باید تلاش کند همواره در رکاب اهل بیت (ع) بوده و زندگی انها را سرلوحه مسیر خود قرار دهد.

امام جمعه ابهر با بیان اینکه، دوست داشتن حضرت علی برای ما یک موضوع طبیعی است زیرا ایشان بسیار دوست داشتنی هستند، گفت: موضوع مهم دشمن بودن ما با دشمنان حضرت علی است.

مرادپور با تاکید بر اینکه باید حق را بشناسی و به آن محبت بورزی و نسبت به کفر بغض و کینه داشته باشی، عنوان کرد: کسی که در راه حق استدر دام دشمن نمی‌افتد.

وی در ادامه با اشاره به ضرورت توجه به مردم در همه عرصه‌ها به ویژه در عرصه‌های کلان عنوان کرد. حضور مردم در صحنه‌های مختلف انقلاب یک معجزه است تا جایی که ما دیده‌ایم هر وقت مردم ما در صحنه حاضر شده‌اند معجزه آفریده‌اند.

امام جمعه ابهر با اشاره به اینکه پیروزی انقلاب اسلامی یکی از نتایج مهم حضور مردم در صحنه است، بیان کرد: در حوادث گوناگون مانند جنگ و راهپیمایی‌ها و خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان نیز این حضور مردم بود که حماسه آفرید و نصرت را به ارمغان آورد.

وی با تاکید بر اینکه حضور و در صحنه بودن مردم این انقلاب را حفظ کرده و به پیش می‌برد اذعان کرد: این حضورها را باید قدر دانست.

امام جمعه ابهر با اشاره به اینکه در این بین کاری که دشمن انجام می‌دهد و برخی در داخل به آن دامن می‌زنند کوچک کردن این حضور و بی‌اهمیت کردن آن است، اذعان کرد:  مقام معظم رهبری تاکید دارند که باید حواسمان به این موضوع باشد خیلی‌ها حضور مردم را در صحنه‌ها بر نمی‌تابند زیرا نقطه قدرت و قوت نظام است

خطیب نماز جمعه ابهر متذکر شد: کسانی هستند که این حضورها را بر نمی‌تابند و این حرکات را حرکت پوپولیستی عنوان می‌کنند در حالی که اصلا اینگونه نیست‌.

مرادپور با یادآوری اینکه در چند دهه انقلاب به ما ثابت شده است که کسانی هستند که اصلاً مردم را قبول ندارند و با حضور آنها در صحنه‌های مختلف موافق نیستند گفت: همین‌ها شعار طرفداری از مردم را سر می‌دهند در حال که خودشان وقتی در مسند بودند مردم را به حساب نیاوردند.

امام جمعه ابهر با اشاره به اینکه امن بودن کشورمان هزاران سیلی محکم بر دشمنان است، تصریح کرد: تمام تلاش دشمنان ما بر این است که مردم را از نظام و انقلاب مأیوس کنند.

وی با بیان اینکه دشمنان در تلاش هستند با ایجاد اختلاف و دودستگی میوه عدم حضور و ناامیدی را بچینند، تصریح کرد: راهکار مبارزه با این موضوع نیز این است که ما میدان را خالی نکنیم.

حجت‌الاسلام مرادپور  با بیان اینکه پیامبر اکرم وقتی مردم به نماز می‌ایستادند صف‌ها را متراکم پر می‌کردند، افزود: پیامبر تاکید داشتند که اگر جای خالی وسط باشد شیطان در آن جای خالی می‌ایستد به همین علت تاکید دلشتند صفوف به هم فشرده باشد تا شیاطین در این صفوف شما رخنه نکنند.

وی با اشاره به اینکه خالی کردن کف خیابان‌ها سبب نقش آفرینی دشمن و برپا کردن اغتشاشات توسط آنها می‌شود، تاکید کرد: مسئولین ما نیز باید تلاش کنند تا به مردم نقش دهند و آنها را به صحنه آورند.

وی با اشاره به اینکه هر روز نقش مردم در کشور باید برجسته‌تر شود، متذکر شد: تخریب حضور مردم نقشه دشمن است و نقشه انقلاب اسلامی نیست.

امام جمعه ابهر با اشاره به اینکه اگر کسی از تخریب حضور مردم در هر جا حرف زد قطعاً حرف دشمن را می‌زند، اذعان کرد: باید هوشیار باشیم که این شخص در حال توطئه آفرینی است.

پایان پیام

منبع: فارس
شناسه خبر: 1635292

مهمترین اخبار ایران و جهان: