نیوز سیتی!
16 بهمن 1402 - 13:08

شهدا میزبان مراسم میهمانی لاله‌ها

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان کرمانشاه گفت: مراسم میهمانی لاله‌ها در کرمانشاه با حضور خانواده و همرزمان شهدا و عموم مردم در 19 بهمن‌ماه مصادف با عید مبعث در گلزار شهدای کرمانشاه برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مهدی عبدی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در کرمانشاه ضمن تبریک ایام‌الله دهه فجر اظهار کرد: نوزدهم بهمن‌ماه، هشتمین روز از ایام‌الله دهه‌ی مبارک فجر چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند و غرورآفرین انقلاب اسلامی مصادف با مبعث حضرت رسول اکرم(ص) است.

وی افزود: این روز به نام روز میهمانی لاله‌ها است که با عنوان انقلاب اسلامی؛ پیامبر مهربانی، وحدت اسلامی، ایثار و شهادت نام‌گذاری شده است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مهدی عبدی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه ضمن ادای احترام به مردم شهیدپرور و قدرشناس استان و مقام شامخ شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به‌پاس جان‌فشانی‌های شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران انقلاب اسلامی و مدافعین حرم و خانواده‌های‌ معظم و صبور آنان تصریح کرد: مراسم میهمانی لاله‌ها و عطرافشانی و گل‌باران قبور مطهر و منور شهدا در گلزار شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس سراسر استان برگزار می‌گردد.

وی ضمن تبریک ایام‌الله دهه مبارک فجر و اعیاد معظم رجبیه ادامه داد: گرامیداشت نام و راه روشن شهدای گران‌قدر انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس و ادای احترام و تجلیل از مقام شامخ و رفیع آنان وظیفه هر مؤمن آزاده‌ای است.

عبدی خاطرنشان کرد: مراسم میهمانی لاله‌ها در کرمانشاه با حضور معنوی و گسترده‌ی خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان، آزادگان، رزمندگان، ایثارگران انقلاب اسلامی و مردم شریف و مؤمن و جوانان برومند استان رأس ساعت 11 صبح پنجشنبه 19 بهمن در جوار مزار مطهر شهدای والامقام برگزار و در پایان نیز مزار مطهر شهدای گران‌قدر گل‌باران می‌شود.

پایان پیام/ 3851

منبع: فارس
شناسه خبر: 1661392

مهمترین اخبار ایران و جهان: