نیوز سیتی!
09 اسفند 1402 - 14:56

جوکوویچ؛ ایندین‌ ولز تورنمنت موردعلاقه من است

برنده ۵ مسترز ایندین ولز درباره حضورش در فصل جدید این تورنمنت مشهور صحبت کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نواک جوکوویچ، تنیسور صربستانی و نفر شماره یک جهان بیشترین عناوین ATP Masters 1000 را کسب کرده است. برنده 24 گرنداسلم، 40 جام مسترز 1000 را به دست آورده و تنها تنیسوری در تاریخ است که در تمام 9 رویداد مسترز ATP عنوان قهرمانی را دارد. این مسابقات شامل اوپن ایندین ولز، اوپن میامی، مسترز مونت کارلو، اوپن مادرید، اوپن ایتالیا، اوپن کانادا، اوپن سینسیناتی، مسترز شانگهای و مسترز پاریس می‌شوند.

نواک جوکوویچ که برای حضور در ایندین ولز 2024 در آمریکا به سر می‌برد، گفت: آخرین باری که در ایندین ولز بازی کردم سال 2019 بود. پنج سال گذشت. این مسترز مورد علاقه بسیاری از تنیسورهای جهان از جمله من است. بی‌صبرانه منتظرم تا بیایم و یک بار دیگر مقابل برخی از بهترین بازیکنان تنیس که در تور حضور دارند، مسابقه دهم.

جوکوویچ درباره نخستین قهرمانی‌اش در ایندین ولز در سال 2008 میلادی اظهار داشت: این یکی از بهترین عناوین دوران حرفه‌ای من در آن مقطع بود. من خوش‌شانس بودم که چهار بار دیگر این تورنمنت را بردم و چند بازی حماسی در فینال مسابقات ایندین ولز برابر راجر فدرر، رافائل نادال و بسیاری از بازیکنان بزرگ آن دوران انجام دادم. من واقعاٌ مشتاقانه منتظر بازگشتم هستم.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1679348

مهمترین اخبار ایران و جهان: