نیوز سیتی!
09 تیر 1402 - 10:35

اختصاص ۱۰میلیارد تومان برای مجموعه ورزشی آموزش‌وپرورش و توسعه اردوگاه مقدس اردبیلی

استاندار اردبیل از اختصاص ۱۰میلیارد تومان بودجه استانی برای مجموعه ورزشی آموزش‌و‌پرورش ناحیه ۲ اردبیل و توسعه اردوگاه تربیتی مقدس اردبیلی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سیدحامد‌ عاملی صبح امروز در جریان بازدید از محل احداث مجموعه ورزشی آموزش‌و‌پرورش ناحیه ۲ و اردوگاه تربیتی مقدس اردبیلی اظهار کرد: ۱۰میلیارد تومان بودجه استانی برای مجموعه ورزشی آموزش‌و‌پرورش ناحیه ۲ اردبیل و توسعه اردوگاه تربیتی مقدس اردبیلی اختصاص یافت.

وی با اشاره به پروژه مجموعه ورزشی آموزش‌و‌پرورش ناحیه ۲ اردبیل افزود: محل احداث این مجموعه ورزشی بیش از ۴ هکتار وسعت دارد و مقرر شد ابتدا طرح جامع این مجموعه تدوین شود.

استاندار اردبیل ادامه داد: در فاز اول احداث زمین چمن مصنوعی در ابعاد بزرگ به سرعت آغاز می‌شود و همچنین جانمایی طرح‌های درآمدآفرین برای توسعه مناسب مجموعه ورزشی آموزش‌و‌پرورش ناحیه ۲ اردبیل در دستور کار خواهد بود.

اقداماتی برای رفع مشکلات و نیازهای اردوگاه مقدس اردبیلی انجام می‌شود

عاملی با اشاره به توسعه اردوگاه تربیتی مقدس اردبیلی بیان کرد: اردوگاه تربیتی مقدس اردبیلی دارای ظرفیت بی‌نظیری است ولی متأسفانه نگهداری و توسعه مناسبی طی سال‌های گذشته در این مجموعه رخ نداده است چراکه اگر هر سال یک بخش این اردوگاه تکمیل می‌شد، امروز یک مجتمع بسیار مناسب و استانداردی را با امکانات به‌روز داشتیم.

وی تصریح کرد: این مجموعه طبیعت و ظرفیت‌های بکری دارد که باید با برنامه‌ریزی صحیح و گام‌به‌گام نسبت به رفع مشکلات و آغاز توسعه اقدام شود که در گام اول به‌زودی اقداماتی در جهت رفع مشکلات اراضی، تأمین آب شرب پایدار و همچنین تجهیز نیروهای متخصص جهت نگهداری و فضاسازی داخل مجموعه آغاز خواهد شد.

گفتنی است؛ استاندار اردبیل همچنین در میان دانش‌آموزان شرکت‌کننده در همایش اردویی و مهارتی یاریگران زندگی استان در اردوگاه تربیتی مقدس اردبیلی نیز حضور یافت.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1319478

مهمترین اخبار ایران و جهان: