نیوز سیتی!
04 فروردین 1402 - 16:13

مسئولان در راستای تحقق شعار سال تلاش کنند

اردستان-امام جمعه اردستان گفت: مسئولان باید در راستای شعار سال تلاش کنند تا این تورم و گرانی که مدتهاست گریبان‌گیر مردم شده، مهار کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسن دهشیری در خطبه‌های نمازجمعه امروز اردستان، اظهار داشت: امروز چهارمین روز از سال جدید و دومین روز ماه رمضان است که این ماه را تبریک عرض کرده همچنین آرزوی سالی خوش و سرشار از برکت برای همه داریم.

وی افزود: مقام معظم رهبری در هنگام شروع سال جدید طبق رسم سنوات قبل، در قالب یک پیام تبریک نوروزی به مسائل و موضوعاتی که باید در سال جدید پیش‌دید مسئولان قرار گیرد اشاره‌ای کردند و یک سخنرانی با ویژگی‌های خاص را در روز اول سال انجام دادند که شاید بتوان گفت این روش از ویژگی‌های منحصر به فرد حکومت شیعی است.

امام جمعه اردستان بیان کرد: رهبر انقلاب در سخنرانی اول سال خود در حرم مطهر امام رضا (ع) با نمایندگان ملت ایرانی سخن گفتند و در این سخنرانی به نمایندگی از همه ملت ایران مردان و زنانی حضور داشتند گرچه همچون همیشه مخاطب پیام رهبری کل ملت ایران است.

دهشیری تصریح کرد: دشمنان توجه خاصی به سخنان رهبری دارند همچنین رهبر انقلاب در سخنرانی در مشهد مقدس به شرح و بسط شعار سال جدید می‌پردازد همچنین با توجه به مسائل و مشکلات حوزه اقتصاد کشور، شعار سال را مهار تورم، رشد تولید قرار دادند.

وی خاطرنشان کرد: مسئولان باید در راستای شعار سال تلاش کرده تا این تورم و گرانی را که گریبان‌گیر مردم شده است مهار کنند همچنین رهبری به دولت‌مردان گفت که به مردم میدان دهید و در اقتصاد شریک شوند همچنین نظارت مسئولان نیز باشد و هرکجا که مردم به میدان آمدند ما ضرر نکردیم.

امام جمعه اردستان تاکید کرد: مسئولان از فردا در ادارات حاضر شده و کار مردم و ارباب‌رجوع را انجام دهند چرا که رهبر انقلاب نیز فرموده‌اند که باید خدمتگزار مردم باشند و امیدواریم گره‌گشا بوده و امور مردم را انجام دهند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1107978

مهمترین اخبار ایران و جهان: