نیوز سیتی!
03 اردیبهشت 1402 - 14:51

ارائه ۱۵۰۰ خدمت رایگان دندانپزشکی به ۱۱۰۰ نفر از مددجویان ایلام

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام از ارائه ۱۵۰۰ خدمت دندانپزشکی رایگان به بیش از ۱۱۰۰ نفر مددجویان سازمان بهزیستی، کمیته امداد امام و کودکان استثنایی در ایلام توسط قرارگاه جهادی الکفیل خبر داد.

جاسم محمدی رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: با همکاری دانشگاه علوم پزشکی، قرارگاه جهادی الکفیل، سپاه استان، بسیج جامعه پزشکی، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، کمیته امداد و هلال احمر به بیش از ١١٠٠ نفر از مددجویان ١۵٠٠ خدمات دندانپزشکی رایگان ارائه شده است.

وی افزود: این خدمات دندانپزشکی رایگان شامل کشیدن، ترمیم، عصب‌کشی و جراحی بوده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام خاطرنشان کرد: در قالب این قرارگاه جهادی بیش از ۵۰ دندانپزشک و ۸۰ دستیار دندانپزشک در دو نوبت صبح و عصر طی اردوی جهادی ۴ روزه از ۳۱ فروردین لغایت ۳ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲ از ۱۰ استان کشور به مددجویان خدمات‌رسانی کردند که تعداد ۵۰ نفر از آنان از سوی دانشگاه علوم پزشکی ایلام با این قرارگاه جهادی همکاری داشته‌اند.

گفتنی است که در چهارمین روز از خدمات رسانی قرارگاه جهادی الکفیل در ایلام، محمدی ریاست دانشگاه و سردار شاکرمی رئیس سپاه استان از محل خدمات رسانی این قرارگاه بازدید کرده و از خدمات شایسته و جهادی آنان تقدیر بعمل آوردند.

پایان پیام 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1165434

مهمترین اخبار ایران و جهان: