نیوز سیتی!
13 دی 1401 - 23:13

تیم بسکتبال شهرداری گرگان به مصاف نفت عراق می‌رود

گرگان- تیم بسکتبال شهرداری گرگان در سومین رقابت آسیایی خود در تهران به مصاف نفت عراق می‌رود.

به گزارش مهر، تیم شهرداری گرگان در سومین دیدار خود از رقابت‌های بسکتبال باشگاه‌های غرب آسیا فردا (چهارشنبه) در برابر نفت عراق به میدان می‌رود.

شهرداری گرگان در نخستین دیدار خود در این رقابت‌ها با نتیجه ۸۱ بر ۷۴ برابر الریاضی لبنان شکست خورد و هفته گذشته اولین برد خود در این رقابت‌ها را با نتیجه ۸۳ بر ۷۸ برابر تیم الکرامه سوریه به دست آورد.

به دلیل عدم پذیرش سالن بسکتبال شهر گرگان از سوی نماینده فدراسیون بسکتبال آسیا، بازی‌های شهرداری گرگان در تهران برگزار می‌شود.

فصل جدید مسابقات بسکتبال قهرمانی مردان باشگاه‌های غرب آسیا پس از سه سال وقفه با حضور هشت تیم در دو گروه چهار تیمی و حضور دو نماینده از کشورمان به صورت رفت و برگشت برگزار می‌شود.

تیم‌های بسکتبال شهرداری گرگان «قهرمان رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال مردان باشگاه‌های کشور در فصل ۱۴۰۱ - ۱۴۰۰» و ذوب آهن اصفهان به عنوان دو نماینده جمهوری اسلامی ایران در این رقابت‌ها حضور دارند که شهرداری گرگان در گروه دوم با تیم‌های الریاضی لبنان، النفت عراق و الکرامه سوریه هم گروه است.

دیدارهای دور برگشت شهرداری گرگان در لیگ برتر بسکتبال غرب آسیا از ۲۸ دی ماه آغاز می‌شود، شهرداری گرگان - الریاضی لبنان چهارشنبه ۲۸ دی، الکرامه سوریه - شهرداری گرگان چهارشنبه ۱۷ اسفند و نفت عراق - شهرداری گرگان چهارشنبه دو فروردین ۱۴۰۲ به مصاف خواهند رفت.

منبع: مهر
شناسه خبر: 953478

مهمترین اخبار ایران و جهان: