نیوز سیتی!
11 دی 1401 - 10:30

افزایش تلفات حوادث رانندگی در لرستان/ ۱۲۳ نفر در ۹ ماهه امسال جان باختند

رئیس اورژانس لرستان از جان باختن ۱۲۳ نفر در حوادث رانندگی طی ۹ ماهه امسال خبر داد و گفت: سال گذشته در این بازه زمانی ۱۰۸ نفر کشته در سوانح رانندگی داشتیم.

مهدی غیبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد، با اشاره به انجام بیش از ۷۹ هزار ماموریت اورژانس لرستان در ۹ ماهه امسال، اظهار کرد: این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش ۱۵ درصدی ماموریت‌ها را نشان می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: طی بازه زمانی یاد شده ۱۳ هزار و ۹۳۶ مورد تصادفی به اورژانس استان گزارش شده که نسبت به آمار ۱۰ هزار تصادف مدت مشابه رشد داشته است.

رئیس اورژانس لرستان از جان باختن ۱۲۳ نفر در حوادث رانندگی طی ۹ ماهه امسال خبر و ادامه داد: سال گذشته در این بازه زمانی ۱۰۸ نفر کشته در سوانح رانندگی داشتیم.

غیبی همچنین تعداد فوتی‌های غیرتصادفی در ۹ ماهه امسال را ۱۰۹۸ نفر عنوان و تصریح کرد: سال گذشته ۱۲۴۹ مرگ ناشی از حوادث غیرتصادفی داشتیم که خوشبختانه امسال تا کنون این میزان کشته کاهش داشته است.

وی به برقراری ۲۳۱ هزار و ۲۰۹ تماس با اورژانس لرستان در ۹ ماهه سال ۱۴۰۰ اشاره و بیان کرد: این میزان تماس در مدت مشابه امسال به ۳۰۲ هزار و ۱۹۷ مورد رسیده است.

انتهای پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 947034

مهمترین اخبار ایران و جهان: