نیوز سیتی!
03 آذر 1402 - 18:39

«بسیج» جلوه‌ی الطاف الهی بر ملت ایران است

بهزاد یوسفوند فرمانده سپاه ناحیه اسلام‌آبادغرب امروز پنج‌شنبه در گردهمایی بسیجیان گفت: تفکر بسیجی با حضور در میدان‌های مورد نیاز نظام و انقلاب معنا می‌گیرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از استان کرمانشاه؛ سرهنگ پاسدار بهزاد یوسفوند فرمانده سپاه ناحیه اسلام‌آبادغرب امروز پنج‌شنبه در گردهمایی بسیجیان این شهرستان اظهار داشت: بسیج لشکر مخلص خداست و تشکیل بسیج از الطاف خداوند متعال بر ملت عزیز و گران‌قدر ایران است و بسیج شجره طیبه است و درخت تناوری است که شکوفه‌های آن بوی بهار طراوت یقین و حدیث عشق می‌دهد.

وی افزود: بسیج مدرسه عشق است، بسیج یعنی حضور در همه میدان‌ها مهم‌ترین شاخص‌ فعالیت و اقدام بسیج در دفاع مقدس شکل گرفت.


فرمانده سپاه ناحیه اسلام‌آبادغرب تصریح کرد: در دفاع مقدس بیشترین آمار مربوط به شهدای بسیج است شاید نزدیک به ۴۶ درصد شهدای ما بسیجیان دلاور بودند که در اقشار مختلف معلم دانش‌آموز کارگر کشاورز دامدار و خیلی از اقشار مختلف در بسیج بودند این نشانه مردمی بودن و اینکه مردم عزیز ما پای‌کار انقلاب اسلامی هستند.

وی ادامه داد: به دستور حضرت امام بسیج مستضعفین پنجم آذرماه ۱۳۵۸ تشکیل شد حضرت امام می‌دانست که انقلاب اسلامی با این شعارها و با این آرمان‌هایی که دارد قطعاً دشمنان بزرگی نیز در پیش روی خودش دارد چراکه با شعارهای انقلاب منافع دشمنان ما در مملکت ما در منطقه ما از بین خواهد رفت.


یوسفوند گفت: ۸ سال جنگ تحمیلی را به ما تحمیل کردند و نزدیک به ۲۲۰ هزار نفر شهید تقدیم انقلاب کردیم پیشرفت‌های کشور ما بر اساس و به‌واسطه تفکر بسیجی است و این‌همه از مباهات و افتخارات بسیجیان عزیز ما است رویکرد بسیج در برنامه‌های بسیج و هفته بسیج سه عنوان محوری دارد که یک جهاد تبیین، جهاد امیدآفرینی و جهاد خدمت‌رسانی است.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان اسلام‌آبادغرب اشاره‌ای به انتخابات پیش رو داشت و به دو مسئله در انتخابات اشاره کرد و گفت: حضور حداکثری مردم در پای صندوق رأی و انتخاب فرد اصلح از میان افرادی که شایسته و صادق هستند لازم است.

پایان پیام/ و

منبع: فارس
شناسه خبر: 1583278

مهمترین اخبار ایران و جهان: