نیوز سیتی!
22 آذر 1402 - 19:43

آغاز طرح امدادرسانی زمستانی اورژانس در کرمانشاه

مسعود قلعه سفیدی رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: با توجه به رسیدن فصل سرما، امیدواریم که با 76 پایگاه جاده‌ای و شهری و یک پایگاه امداد هوایی به خط شده، بتوانیم به‌خوبی خدمات ارائه دهیم.

مسعود قلعه سفیدی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در کرمانشاه  با اشاره به آغاز طرح امدادرسانی زمستانی در کرمانشاه، اظهار کرد: اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه هم‌زمان با سایر دستگاه‌های خدمت رسان فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

وی افزود: اورژانس کرمانشاه با ۷۶ پایگاه جاده‌ای و شهری و همچنین یک پایگاه امداد هوایی در طرح امدادرسانی زمستانی با تجهیزات پیشرفته خود به مردم عزیز خدمات ارائه می‌دهد.

 رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه ضمن اشاره به هم‌افزایی صورت گرفته با هلال‌احمر و راهداری در طرح امداد زمستانی در جهت کمک به در‌ راه‌ ماندگان، عنوان کرد: برای داشتن زمستانی بدون حادثه توصیه می‌شود مردم همه‌ی جوانب قبل از سفر را در نظر گرفته و در حین سفر از همراه داشتن لباس گرم، پتو و مواد خوراکی خشک غافل نشوند.

قلعه سفیدی در پایان از لزوم توجه به خطرات احتمالی در فصل سرما و استفاده صحیح از وسایل گرمایشی در منزل یادکرد و گفت: بر اساس عدم رعایت نکات ایمنی از ابتدای هفته جاری ۲ مورد فوتی و از ابتدای مهرماه سال جاری تاکنون نیز هفت کرمانشاهی جان باختند که به‌منظور توقف این مرگ‌ومیرها نیازمند دقت بیشتر در رعایت نکات ایمنی خواهیم بود.

پایان پیام/ و

منبع: فارس
شناسه خبر: 1604178

مهمترین اخبار ایران و جهان: